Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva slags kjøkken har jeg??

NYTT TEMA
win
winInnlegg: 145
23.11.16 16:58

Hei,

jeg har et kjøkken fra 2004 som jeg vil fikse litt på. Men hva slags kjøkken er det?

Beslagene er fra Blum, overskapsdørene er 90cm høye, dypet er 33cm og bredden er 19,5/22/30/50/60cm (!).

Hvordan kan jeg finne produsenten?

På forhånd takk!

petterG
petterGInnlegg: 9361
23.11.16 21:23

Kanskje å legge ut noen bilder hadde vært en begynnelse?

qbah
qbahInnlegg: 43576
24.11.16 00:24

Jeg kjører et råtips og sier Sigdal.

win
winInnlegg: 145
25.11.16 22:26

Lurer på om ikke det er Sigdal, ja. Tror dimensjonene stemmer over ens med det, i alle fall! Skal legge ut et bilde eller to snart.

Litt på siden, men vet dere om det er vanlig å spraymale/spraylakkere kjøkken på stedet? Altså, få noen til å komme (evt. gjøre det selv) og dekke til alt som ikke skal males og spraye skrog og det hele?

petterG
petterGInnlegg: 9361
26.11.16 00:33
win: Litt på siden, men vet dere om det er vanlig å spraymale/spraylakkere kjøkken på stedet? Altså, få noen til å komme (evt. gjøre det selv) og dekke til alt som ikke skal males og spraye skrog og det hele?

Det vil jeg fraråde på det sterkeste, støvet etter vanlig spraylakk sprer seg overalt og trenger inn i den minste åpning og det er håpløst å få alt rent etterpå.

Da mener jeg vanlige spraybokser, for det har jeg(dessverre) prøvd innendørs... Malingssprøyter til hobbybruk har jeg ingen erfaring med.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg