Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jobb på hotell

NYTT TEMA
MsGreenEye
MsGreenEyeInnlegg: 413
08.08.08 12:38
Noen som jobber på hotell (booking, kurs/konferanse) og som liker dette? Er det en jobb verdt å søke på?
Shrooms
ShroomsInnlegg: 4955
09.08.08 14:15
Vel, kommer veldig ann på hva du skal jobbe som på et hotell. Tar du booking,kurs, konferanse samt resepsjon, så er det en veldig kynisk bransje og dårlig betalt. Kan være moro å møte mange gjester etc, men bransjen er ikke helt friskmeldt enda.
fantaboks
fantaboksInnlegg: 1763
11.08.08 12:09
Jobber ikke personlig med det, men kjentfolk av meg jobber i resepsjonen på flere forskjellige hoteller, og de stortrives. =)
Shrooms
ShroomsInnlegg: 4955
11.08.08 12:37
Har jobbet på hotell og kjenner mange som jobber på hotell...og de trives ikke.

Men for all del, kan absolutt være forskjellig fra sted til sted.
unicornyy
unicornyyInnlegg: 44
15.08.08 10:01
Hei.

Har jobbet mange år på hotell, å du kan forberede deg på utrooolig spesielle miljø, men en HØY faktor av skittkasting...personal i mellom:-(

Å jobbe sånn gjør noe med folk!

Hilsen ei som ikke jobber i den bransjen lengre - og som ALDRI skal gjøre det mer!
MsGreenEye
MsGreenEyeInnlegg: 413
15.08.08 11:32
Hm...er det virkelig så ille...det kan vel også ha noe med hvilket hotel man jobber på. For jeg kjenner noen på hotell, de sier det er stress, men de er fornøyd...
sara_snorkfrøken
sara_snorkfrøkenInnlegg: 3680
15.08.08 11:37
Hadde for noen år siden sommerjobb på et hotell og syntes det var pyton!
Koke kaffe, rydde bord, betjene resepsjonen, ta imot klaging & sutring, rydde møterom, hente penner osv, osv... Nå var dette et lite hotell så alle måtte gjøre alt, men det var ikke noe for meg...
Due_1
Due_1Innlegg: 101
03.11.08 13:53
Har en venninne som gjør det, hun gjør det som et springbrett for videre karriere innen hotell/reiseliv. Hun trives i jobben, men kunne nok tenke seg litt bedre lønn.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg