Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tidligere eksamener

NYTT TEMA
anitav
anitavInnlegg: 3
04.11.16 15:07

Hei!

Jeg skal ha privatisteksamen om tre ukers tid, og skulle gjerne hatt noen tidligere eksamener for å øve meg litt!

Fant en link på et tidligere tema, men passordet som de skrev skulle funke (Eksempel var passordet) funket ikke lenger. 

All hjelp blir godt satt pris på! :) 

(Innlegget ble redigert 04.11.16 15:08)

BornOnThe4thOfJuly
BornOnThe4thOfJulyInnlegg: 38458
04.11.16 15:36
anitav: Hei!Jeg skal ha privatisteksamen om tre ukers tid, og skulle gjerne hatt noen tidligere eksamener for å øve meg litt!Fant en link på et tidligere tema, men passordet som de skrev skulle funke (Eksempel var passordet) funket ikke lenger. All hjelp blir godt satt pris på! :)

Ikke at jeg nødvendigvis kan hjelpe deg men det kan heller ingen andre ut fra opplysningene du gir oss.

For at noen skal ha mulighet til å hjelpe deg så må du opplyse om følgende:

Skole/skoletrinn
Linje
Fag
Eventuelle ytterligere opplysninger slik at folk som ønsker å hjelpe deg kan vite nøyaktig hvilke eksamener du er ute etter.

For deg hjelper deg lite om noen kommer med norskeksamen fra ungdomsskolen dersom du ønsker engelskeksamen fra masterutdannelsen i Engelsk på universitetet.

anitav
anitavInnlegg: 3
04.11.16 20:49

Ja selvfølgelig! Kom jo ikke på å skrive hvilken eksamen - stresset tok vel overhånd!

Skal ta norsk hovedmål, vg3. 

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 6719
05.11.16 14:25
anitav: Skal ta norsk hovedmål, vg3.

Dersom du skriv inn "eksamen norsk vg3" i nettlesaren din, så får du opp linkar.

Klikk for å gå tilbake til toppen