Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Begynne med komedie?

NYTT TEMA
kiwiflip
kiwiflipInnlegg: 6
24.11.16 16:08

Jeg har slitt lenge med å finne ut hva jeg skal gjøre, og poster her i håp om at noen kan gi meg et dytt i riktig retning.

Jeg har gjort en del forskjellig, av både studier og jobbing, men visst en stund nå at det er komedie jeg vil satse på. Målet mitt er å lage videoer, men det er mye som interesserer meg - skrive, filme, redigere, være foran kamera, og også komponere musikk til videoene.

Problemet er at jeg er veldig isolert og kjenner ingen som brenner for det samme som meg, og det er veldig demotiverende. Jeg prøver å finne ut neste skritt jeg skal ta, men sitter liksom fast. Har tenkt mye på skole, siden jeg vil kunne utvikle ferdighetene mine, men viktigst av alt få muligheten til å møte likesinnede. Det er dog en stor investering siden jeg ikke finner noen studier som er gratis, og siden jeg allerede har studiegjeld må jeg vite at det er riktig valg.

Noen her som har tips?

runenoreg
runenoregInnlegg: 12990
24.11.16 16:14
kiwiflip: Noen her som har tips?

Mitt tips er at du aldri må gi slipp på drømmene dine. Er det komedie du vil drive med, så satser du på det!

kiwiflip
kiwiflipInnlegg: 6
24.11.16 16:30

Takker for oppmuntringen. Er 100% innstilt på at det er dette jeg vil, men siden jeg er så isolert blir det mye tankekjør og jeg finner liksom ikke ut hvor jeg skal. Så da tenkte jeg at å forsøke et forum var verdt forsøket. :)

runenoreg
runenoregInnlegg: 12990
26.11.16 16:21
kiwiflip: Takker for oppmuntringen. Er 100% innstilt på at det er dette jeg vil, men siden jeg er så isolert blir det mye tankekjør og jeg finner liksom ikke ut hvor jeg skal. Så da tenkte jeg at å forsøke et forum var verdt forsøket. :)

Du kan vel finne ut om det er noen teatersportgrupper i nærheten? Teatersport er rett og slett dritgøy å holde på med og man lærer fort å slippe seg litt løs. Bør prøves!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg