Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lønn som butikkmedarbeider i Kid Interiør...

NYTT TEMA
batekha35
batekha35Innlegg: 642
29.08.03 12:13
Jeg har nå ringt til all verdens kontor og ingen som kan svare meg på hva en butikk medarbeider som har fagbrev i butikkfag kan regne med i lønn.. etter som jeg vurdere å søke jobb i kid interiør som butikk medarbeider.. men det er uinteressant hvis jeg blir like blakk som jeg er nå.. derfor er det med lønn litt viktig for meg.. jeg har ca 4 års erfaring i vanlig dagligvare butikk..... 1 år som butikksjef for en mindre butikk og resten som vikar.. og tok da fagbrevet i butikkfag på den tiden.. Nå har jeg ringt kid interiør..som svarer de ligger litt over statens lønnsregulativ tariff, jeg har ringt aeatat, handel og kontor.. og har nå gått tom for ideer over hvor jeg kan få svar på sånt.. er det noen her som jobber i kid interiør som butikkmedarbeider eller som vet noe om det.????
Unicron
UnicronInnlegg: 1860
29.08.03 14:46
Statens lønnsregulativ er vel på 99,98 kroner per time. I tillegg blir man ekstra betalt ved en viss alder. F. eks. ved 22 år: 103 kroner eller noe. Du som har 4 års erfaring, butikksjef og fagbrev innen butikk, bør får en del mere. Kanskje 105-120 kroner..vet ikke jeg egentlig.

batekha35
batekha35Innlegg: 642
29.08.03 16:43
tusen hjertelig takk for svar.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg