muzzIeInnlegg: 18074
Hapå med ananassmak hørtes grusomt ut.
OctoInnlegg: 9170
Husker godt den gangen jeg smakte det. Aldri mer!
Peanut2Innlegg: 55
Både den originale (karamellisert melk-smak) og sjokolade-hapåen er da skikkelig gode!!! Ananas-varianten var en nyere versjon, men det var nok ikke den det gikk mest av. Jeg vil dog, som deg, gjerne ha den tilbake... :)
fragmentInnlegg: 9871
Jeg mener å huske at jeg egentlig aldri likte Hapå som liten noe særlig godt, men tok allikevel sjansen på å smake det igjen for et års tid siden, bare for gøy. Det var fremdeles ikke noe godt. Jeg kan aldri tenke meg at varianten med ananassmak er/var noe bedre.
tikkInnlegg: 17453
Det var grusomt og derfor eksisterer det ikke lenger.
DrSchweiInnlegg: 26957
Har ikke smakt Hapå på 25 år tipper, jeg. Det rareste med Hapå er jo hva navnet betyr ..
Fortuna32Innlegg: 708
åååå jeg og savner ananas hapå...
Men dog, Hamarpålegg med sjokoladesmak mørk type er enda mer savnet....
LaurentiusInnlegg: 218
Eg trur dei som meinar Hapå med ananas smakar dritt, er mellom dei som heller ikkje likar ananas på pizza eller salat. Med det er vei vel ganske forutinntatte i dette spørsmålet :)
Bart1Innlegg: 514
DrSchwei skrev:
Det rareste med Hapå er jo hva navnet betyr ..
Hva er så rart med Hamarpålegg? Bare lurer liksom...?
FreitasInnlegg: 16855
Ananas-HaPå er for meg et slags barndomsminne fra omtrent midten av 70-tallet. Da kom det iallfall på butikken i bygda der jeg bodde, derfor kan jeg tidfeste det. Husker at det umiddelbart ble min favoritt, men det varte ikke så mange år. Slutta stort sett å like søtt på brødskiva omtrent 5 år seinere, husker ikke når det forsvant fra hyllene.
DrSchweiInnlegg: 26957
Ospå, Ålpå, Bopå... hadde jo vært navnet på pålegget omdet hadde vært laget i Oslo, Ålesund,Bodø... f.eks. Hapå er greit nok det. Det har jo dobbel betydning.
eribInnlegg: 2500
Jeg hater ananas! Men elsket ananasHapå. Smaker ikke ananas i det hele tatt.
Få det tilbake, nå!
-erib
notlobInnlegg: 31228
Laurentius skrev:
Det er lenge sidan no, men for ein del år sidan eksisterte det altså Hapå med ananas-smak, noko som var velsmakande for dei fleste av oss, men så slutta altså Nestle å produsere dette pålegget.
-----------------
Grunnen til at man sluttet å produsere det har overhodet ikke streifet deg?
Omtrent like ille som rødtopp.
notlobInnlegg: 31228
Freitas skrev:
Slutta stort sett å like søtt på brødskiva omtrent 5 år seinere,
--------------
Jeg er faktisk mer fascinert enn betenkt over folk som liker sjokoladepålegg på brød. Ja, jeg spiste mye sjokade - det enste som var noenlunde ok - på brødskiver da jeg var barn, men grøsser ved tanken nå i dag. Sikkert derfor jeg heller ikke er spesielt glad i kaker.