Ny serie hvor Hellstrøm drar hjem til folk i stedet for å rydde opp i restaurantverden.
Jeg kjenner ikke til hvorvidt dette også er et innkjøpt konsept eller om TV3 faktisk videreutvikler "rydder opp"-konseptet på egen hånd inn i de private sfærer. Sistnevnte alternativ er jo faktisk veldig sjelden vare blant de kommersielle kanalene, så i så fall er det jo faktisk veldig spesielt.
De føler vel at med en fagperson som Hellstrøm kan man tørre å kjøre et eget løp da han er så stødig på sitt fag, men hvordan dette kommer til å arte seg blir interessant å følge. Det første som slår meg er at dette kan få fokuset litt vekk fra restaurantregnskap og bed-øk og mer over på mat. DET liker jeg.
På den annen side er jeg ikke sikker på om familieterapeutrollen helt kler godeste Eivind Hellstrøm. Skal han liksom være messias ved å tre inn i et hvilket som helst kjøkken og så VOILA er alt bra??
Jeg vil tro det kanskje tar litt samme form som juleprogrammene han har hatt med mer kos og småprat rundt mat og mindre kjefting og smelling. Uansett er det alltid gøy å se og høre Hellstrøm holde på med mat, så noe blir det jo alltids å glede seg over.