Hei.
Jeg har tenkt til å prøve å lage kebab, men vet ikke hvordan jeg gjør det.
Derfor hadde det hvert veldig hyggelig vis noen kunne komme med oppskrifter og/eller tips.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Hei.
Jeg har tenkt til å prøve å lage kebab, men vet ikke hvordan jeg gjør det.
Derfor hadde det hvert veldig hyggelig vis noen kunne komme med oppskrifter og/eller tips.
Skal do ha roll eler pitha?! Skal det vare killing eller lamm? Stark eler svak dresing?
Jeg skal ha pitha Det skal vare killing og den skal vare jafla stark!
Jai ennå vente på den kebab resept. Jai er sulten.
Hva spesifikt er det du tenker på? Du baker pita / kjøper pita, steker lammekjøtt/kyllingkjøtt, hiver oppi en selvvalgt mengde ingredienser (salat, løk, tomat, mais, oliven), og fikser en dressing/saus mot slutten.
For å få den virkelig fantastiske smaken på sausen må man huske på å bruke spisskummin. Rømme, majones, salt, pepper, chilli, sitron, worchestershiresaus, litt sukker og spisskummin.
Samebab er bedre. Reinskav, salt og pepper, i pita med rømme og tyting på toppen.
Hvis det profilbildet du har nå er deg susilu, gi meg telefonnummeret ditt, så kan vi gå ut å ta en kebab sammen ;-)
:-) Tror du det er meg?
Høres ikke dumt...noen av delene, den sausen kan man vel bruke til litt av hvert..
Nja, det skal vel noe til at en slik nydelig kvinne bruker tiden sin her på VGD. :-)
Du kan så si:-)
Jaa, men nå finnes det jo mange nydelige kvinner de fleste steder på nettet da :-)
Ja, sant det:-)
Det har jeg aldri sett, egentlig, har du?
Å neida, bæra jeg har nå ble plukket ikke langt unna Gubrandsdalen og der heter det jo tyting. Tyttebær plukker jeg sør for Lillehammer
Kan en komme utenom løk i samebab? Din avatar minner meg om ei italiensk film-skuespiller, hvor foto ble tatt for flere tiår tilbake. ;-)
(Innlegget ble redigert 03.02.12 13:42)
Den går ann, men selv jai broker katekjøt, den smaker same, men den er biligere enn den lamm og killing. Do bare hente fra bakgår, steke 5 minoter. Insh allah du blir met bror.