Jo, jeg mener den er det, men den er Norsk derfor selger den bedre iforhold til andre pizza.
Hvad man skal gjøre med Muk: gjøre hele rå kyllinger til normal salg. Hele kyllinger er billigere å fremstille og mere miljø venligt. Smaksmessig mye bedre og langt sunnere.
Jeg har ikke noe stort busjet. Men Kjøper ikke muk. Men riktig mange ville ikke kjøpe dette hvis de viste hvad det var. Om det er sunt, tjaa.
Selvom vi er på toppen av næringskjeden, så trenger vi faktisk ikke kjøtt, hverdag. Der er andre veldig fine alternativer. Og da kan man kansje kjøpe bedre kjøtt, når man velger å spise det.
Jeg blir trist når jeg ser hvad folk spiser av søppel mat, setter mig ikke til dommer over det. blir bare trist. Fordi det i mange tilfelle skyldes uvitenhet, og i noen tilfelle noe annet, men den tror jeg jeg står over her.
Jeg spiser selv ikke mye kjøtt, men jeg vil hellere spise en kvalitets pølse. enn flere MUK pølser. Og det er faktisk det princip der hersker i økonomisk langt dårligere stillede lande en Norge.
Så Drswei jeg oplever dette forsvar for muk som omvendt snopperi . At Hellstrøm kalder det søppel, er kansje nødvendig få at få folk til å forstå hvad de kjøper. Det er lettere med beviste valg, når man vet hvad man velger. Og dette muk kjøttet blir faktisk oppreklamert som et kvalitetsprodukt.