Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Den store tilbudstråden

NYTT TEMA
VivaLV
VivaLVInnlegg: 14292
03.02.12 23:54

Har lenge vurdert å lage en slik tråd og tar nå sjansen. Tenkte å ta den på økonomiforumet, men er mer aktivitet på "Mat og Drikke".

Faktisk så trur jeg dette er undervurdert ihft. hva en husholdning kan spare. Greit å ta med seg billig strøm, telefon og lav rente på boliglånet. Men trur man faktisk kan spare betydelig penger pr. år, men litt smart handling.

Dette er altså ment å være en tråd hvor vi kan tipse hverandre om gode tilbud på dagligvarer. Jeg kjøper absolutt litt egne brands som First Price etc., men tenkte at denne tråden først og fremst skulle være typisk merkevarer. Selv med gode tilbud vil det jo som regel være en enda billigere variant av non-brands.

Minimum synes jeg det må være 40% for at det skal være ett gods tips. Gjerne 2-for-en. Også helst varer som man enten kan fryse ned eller hamstre mye av med lang holdbarhetsdato. Altså ikke like interessant hvis butikken har 40% på bananer en uke.

I utgangspunktet er det mat og drikke jeg tenkte på, men man kan jo også ta med gode tilbud på non-food. F.eks. Omo Color og slikt som vi forsøker å bruke muligheten å hamstre når det er tilbud.

Skriv butikk, kampanjeperiode (hvis man har brosjyren foran seg), samt hva tilbudet er og gjerne også hva ordinær pris er.

Mitt første bidrag:

Ica Maxi (30.1-04.02).

Pizza Originale

6 valgfrie for 100 kroner.

Ordinær enhetspris er oppgitt til 34,90-36,90/stk.

Ypperlig måltid for en. Middag til 16,67 kr. er jo absolutt til å leve av, tom. for en fattig student (noe jeg ikke er). Mener forøvrig å huske at Ica Maxi har dette tilbudet med jevne mellomrom. Dvs. mulig det også er andre kjeder som kjører tilsvarende tilbud.

Emol
EmolInnlegg: 16169
04.02.12 00:28

Fordi som ikke får reklame i posten, kan man gå inn på www.postkassereklame.no og velge fylke og velge kommune og så kan man se hvilke tilbud som er denne uka. Dette gjelder de fleste butikker og også matbutikker.

Valgte mitt nærområde: Vest-Agder - Kristiansand og der ser jeg at fire matbutikker kjører på med tilbud på diverse

fargerik
fargerikInnlegg: 7888
04.02.12 09:12

Halv pris på Sphinx på REMA for et par dager siden! Løp og sjekk om de har i din remabutikk!

VivaLV
04.02.12 09:50
fargerik: Halv pris på Sphinx på REMA for et par dager siden! Løp og sjekk om de har i din remabutikk!

Hva er Sphinx....

VivaLV
04.02.12 09:51
Emol: Fordi som ikke får reklame i posten, kan man gå inn på www.postkassereklame.no og velge fylke og velge kommune og så kan man se hvilke tilbud som er denne uka. Dette gjelder de fleste butikker og også matbutikker. Valgte mitt nærområde: Vest-Agder - Kristiansand og der ser jeg at fire matbutikker kjører på med tilbud på diverse

Tusen takk. Det var jo en genial link.

Dvs. ser ut som de ikke har fått med seg Spar/COOP OBS!. Er som regel disse kjedene + ICA Maxi som har 40% og 2-for-en tilbud.

fargerik
04.02.12 10:01
VivaLV: Hva er Sphinx....

Veldig god konfekt fra Nidar!

fargerik
04.02.12 10:04

For de som trenger klær: Nå er tiden for å titte rundt i klesbutikkene...sånn generelt. Det er til å få krampelatter av, slik de dumper prisene nå om dagen.

sanila
sanilaInnlegg: 807
04.02.12 10:23

Takk for link, denne var fin.

sanila
sanilaInnlegg: 807
04.02.12 10:25
fargerik: For de som trenger klær: Nå er tiden for å titte rundt i klesbutikkene...sånn generelt. Det er til å få krampelatter av, slik de dumper prisene nå om dagen

Ja, det er. og det sier kansje litt om hvor mye advance der er på klær.

VivaLV
04.02.12 10:33
fargerik: Veldig god konfekt fra Nidar!

Selvsagt. Klarte ikke å koble den i farten.

Har også sett Kong Haakon til halv pris. Er vel julelageret som skal ut pga. holdbarhetsdato.

fargerik
04.02.12 13:46
VivaLV: Har også sett Kong Haakon til halv pris. Er vel julelageret som skal ut pga. holdbarhetsdato.

Kan være, det, men den 760 grams dobbeltdekkeren jeg sitter og spiser av nå, har "best før" 14/07/12. MLE, som kjøpte den sier at 99 kroner er under halv pris, og hun forteller også at "Gode Ønsker" nå selges til 29,- mot normalt mer enn det doble.

Løp og kjøp, sjokoholikere ;-)

fargerik
04.02.12 13:51

REMA har også 2-for-en på en italiensk pizzatype fra Staur Foods i Tolga, to for tretti kroner. Prøvde en i går, og den er tynn, sprø og italiastyle (steinovn), og like stor som grandis. Ikke hurra!, men grei kjappsnacks.

(Innlegget ble redigert 04.02.12 13:54)

VivaLV
04.02.12 17:03
fargerik: Veldig god konfekt fra Nidar!

Det var nok skrivefeilen som gjorde at jeg ikke koblet.

Sfinx er riktig skrivemåte.

De har forøvrig den også på tilbud på Ica Maxi til 50 kr. (sjekk at det blir riktig registrert i kassa), men jeg antar at det da er den enkle.

franzsigel
franzsigelInnlegg: 11886
04.02.12 17:43
VivaLV: Skriv butikk, kampanjeperiode (hvis man har brosjyren foran seg), samt hva tilbudet er og gjerne også hva ordinær pris er. Mitt første bidrag: Ica Maxi (30.1-04.02).

Sikkert ikke dumt å skrive sted også. Tror de færreste slike kjedetilbud er nasjonale...

fargerik
04.02.12 19:14
VivaLV: Sfinx er riktig skrivemåte.

Javisst! Beklager!

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 22571
04.02.12 19:38
VivaLV: Har også sett Kong Haakon til halv pris

Når blir det rabatt på Dronning Sonja, mon tro? :-D

Nuvel. Synes det er rart de setter ned konfekten så mye etter jul - for det er jo varer som er ment for hele året. Blir litt å undergrave eksklusiviteten når kg-prisen på konfekt blir lavere enn prisen på kokesjokolade.

Siste innlegg