Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kolonial.no

NYTT TEMA
quentez
quentezInnlegg: 21148
10.03.16 13:18

Har noen testet dette? Har registrert meg og fått en 200 kr rabatt derfra som jeg må benytte innen søndag for å få utnyttet. Synes ikke prisene virket avskrekkende, kanskje noen kroner opp på de fleste varene sammenlignet med butikken. Utvalget virker ganske greit for en som er vant til å handle på Rimi/Prix...og regner med det utvides med tiden.

Erfaringer (og gode priser/tilbud) kan utveksles her, jeg kommer hvertfall til å legge inn en bestilling før helgen er omme.

Shimon
ShimonInnlegg: 10220
10.03.16 13:35

Billig?

quentez
quentezInnlegg: 21148
15.03.16 19:01

Fikk levert første bestilling i går til rett tid uten noe problem. Kun en råtten vårløk som var negativt, men der får vi refund, så det er godt.

Aldri har en ukeshandling vært mer behagelig.

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 42813
15.03.16 20:04

Har også 200 kroner jeg må bruke innen mandag. Får se om jeg gidder. Kan jo være greit å få båret opp øl.

JudasT
JudasTInnlegg: 5258
15.03.16 21:59

"Leverer til Østlandet" – jo, forsåvidt. Like sant som å skrive "Leverer til Europa". En liten del, riktig nok.

JudasT
JudasTInnlegg: 5258
15.03.16 22:01

"Leverer til Østlandet" – jo, forsåvidt. Like sant som å skrive "Leverer til Europa". En liten del, riktig nok.

susilu
susiluInnlegg: 37042
02.04.16 22:23

Har sluttet å handle selv. Kommer til å fortsette med å få det båret inn..

gourmande
gourmandeInnlegg: 12577
03.04.16 17:59
quentez: Har noen testet dette? Har registrert meg og fått en 200 kr rabatt derfra som jeg må benytte innen søndag for å få utnyttet. Synes ikke prisene virket avskrekkende, kanskje noen kroner opp på de fleste varene sammenlignet med butikken. Utvalget virker ganske greit for en som er vant til å handle på Rimi/Prix...og regner med det utvides med tiden. Erfaringer (og gode priser/tilbud) kan utveksles her, jeg kommer hvertfall til å legge inn en bestilling før helgen er omme.

Sønn m/småbarn og hektisk hverdag hyller konseptet.  En venn av familien regnet ut at hun sparte kr 7.- ved å handle på kolonial.no (det var jo ikke mye, men det er iallefall ikke dyrere) da hun foretok innkjøp av presis samme varer på Rema.  Poden er overlykkelig over å slippe å løpe blant butikkhyllene, men kan sitte i ro og mak og gjøre bestillingene på nett.

(Innlegget ble redigert 03.04.16 18:00)

TheHSR
TheHSRInnlegg: 2
27.08.17 12:16

Tullete firma, med "fake" pristester (som de selv står for/betaler for).

Om du ser på bredden av produktene de selger, så er jo prisene skrekkelig høye.

Legg til dårlig kundeservice og underskudd i 100 mill klassen - så skal du nok se at de er historie ganske snart.

malacay3
malacay3Innlegg: 16461
27.08.17 12:33
TheHSR: Legg til dårlig kundeservice og underskudd i 100 mill klassen - så skal du nok se at de er historie ganske snart.

Kundeservicen deres har jeg ikke peiling på, men at de etterhvert vil få økonomiske problemer er det liten tvil om.

Malacay

DrSchwei
27.08.17 12:36

Jeg bestilte entrecote og fikk i stedet indrefilet. Det er ganske dårlig, når de heller ikke gir beskjed om avviket på forhånd.

Før øvrig skulle jeg få en bonus på Norwegian Reward på 500 kr for første kjøp, dette har jeg ikke sett noe av. Så da blir det å klage til noen. Muligens er feilen at det var angitt som første kjøp over 500 kr, og pga rabatten på 200 kr fra Kolonial.no for første kjøp, ble totalsummen bare såvidt over 300 kr. Så derfor det kanskje ikke ble registrert. Ikke vet jeg.

TheHSR
TheHSRInnlegg: 2
27.08.17 13:10

Samme her, de nektet å betale ut Cashpoints, basert på at betalt beløp kom noen kroner under 500. 

Handlekurv var over 500, dog hadde de kampanje med "negativ pris" på utkjøring, som ga en totalsum like under 500 ;)

La oss se hvor lenge de lever med slik scam-attitude....

At Norwegian vil samarbeide med disse - er uforståelig.

DrSchwei
08.09.17 11:44

En henvendelse bekreftet mistanken - jeg handlet ikke for over 500 kr etter at rabatten ble trukket fra. Derfor måtte jeg handle på nytt. Og det gjorde jeg nå, og poengene inn på konto. Helt greit. Kommer kanskje til å bestille mer senere hvis de har gode tilbud. Leveransen funker fint, med varsel på SMS en halvtime før "leveringsvinduet" og ikke minst er det kjekt med en ny SMS 10 minutter før de er der. Det siste er uvurderlig bra og der bør flere leverandører lære av dette.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg