Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Blandevann med lite syre/sukker?

NYTT TEMA
Blaugrana2013
Blaugrana2013Innlegg: 1
30.12.16 16:39

Heisann!

Jeg sliter med sensitive tenner og det å drikke store mengder rusbrus eller sprit blandet med brus/energidrikk/appelsinjuice pleier å gi meg store smerter i tennene dagen etter. Smerten gjør det umulig for meg å spise mer eller mindre alt som ikke er veldig mykt. Nå som nyttårsaften nærmer seg tenkte jeg det var et bra tidspunkt å spørre dere der ute om dere vet om noe slags blandevann som inneholder lite sukker og syre, men som allikevel maskerer smaken av spriten? Å drikke den rent er ikke et alternativ for meg dessverre, ettersom jeg nærmest brekker meg av kun en shot med ren sprit, og øl er jeg heller ikke så spesielt glad i, utrolig nok. :D

(Innlegget ble redigert 30.12.16 16:41)

En_ganske_snill_mann
En_ganske_snill_mannInnlegg: 3949
30.12.16 16:42

Bli glad i rødvin!

Aurorabliss
AurorablissInnlegg: 6137
30.12.16 16:42
Blaugrana2013: Jeg sliter med sensitive tenner og det å drikke store mengder rusbrus eller sprit blandet med brus/energidrikk/appelsinjuice pleier å gi meg store smerter i tennene dagen etter. Smerten gjør det umulig for meg å spise mer eller mindre alt som ikke er veldig mykt. Nå som nyttårsaften nærmer seg tenkte jeg det var et bra tidspunkt å spørre dere der ute om dere vet om noe slags blandevann som inneholder lite sukker og syre, men som allikevel maskerer smaken av spriten? Å drikke den rent er ikke et alternativ for meg dessverre, ettersom jeg nærmest brekker meg av kun en shot med ren sprit, og øl er jeg heller ikke så spesielt glad i, utrolig nok. :D

Bland ut spriten din med vann pluss Nyco eller Samarin.

Nei, det er ingen spøk.

Aurorabliss
AurorablissInnlegg: 6137
30.12.16 16:44
En_ganske_snill_mann: Bli glad i rødvin!

Rødvin er jo syredannende.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg