Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gratulerer Stavanger

NYTT TEMA
malacay3
malacay3Innlegg: 15912
22.02.17 10:28

Begynner virkelig å friste med en tur dit. Spennende å se om det blir noen andre nykommere.

Malacay

R.U.R
R.U.RInnlegg: 13
22.02.17 10:32

Sabi Omakase er uten tvil den beste sushirestauranten jeg har vært på, og en av mine beste restaurantopplevelser generelt sett. 

Høyst fortjent, gratulerer!

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 48829
22.02.17 11:34

Kanskje man burde ta en tur dit, for jeg forstår meg ikke på sushi. Joda, jeg spiser det ofte, men det gir meg ikke noen opplevelse større enn feks en salat. Venter på den store aha-opplevelsen som jeg har inntrykket at mange har hatt.

Men jeg gratulerer så gjerne! 

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 41916
22.02.17 12:56

Spennende. Nå har min erfaring med mer eksklusiv sushi vært en eske levert på døra fra Alex. Må vel si at det ikke helt forsvarte prisen. Men vi gjerne la meg overbevise - hvis noen spanderer :-D

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 41916
22.02.17 13:33

Spennende historie dette..

https://www.nrk.no/rogaland/xl/sushi-for-vidarekomne-1.13362888

Må innrømme at jeg har sans for dette med at kokken bestemmer. Slik skal det være og punktum. Så får man like det eller ikke.

Litt synd at * kan gjøre det til en "greie", men får håpe at det ikke tar av. Likevel - litt av en reise for kokken !

(Innlegget ble redigert 22.02.17 13:33)

R.U.R
R.U.RInnlegg: 13
22.02.17 13:36
DrSchwei: Spennende. Nå har min erfaring med mer eksklusiv sushi vært en eske levert på døra fra Alex. Må vel si at det ikke helt forsvarte prisen. Men vi gjerne la meg overbevise - hvis noen spanderer :-D

Sabi Omakase er på et helt annet nivå enn Alex, og serverer også en annen type sushi. Det meste -nesten alt- du får av sushi i Norge er vestlig sushi, Sabi Omakase serverer japansk sushi basert på norske råvarer. 

For min del var, og er, Sabi Omakase verdt en tur i seg selv til Stavanger. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg