Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tøv

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 41398
10.03.17 11:49

Forbrenningen, merker jeg, er økende, når man leser slike fjollete ting. Merker at jeg blir irritert bare jeg kommer i nærheten av et Berit Nordstrand-produkt i butikken.

http://www.tv2.no/underholdning/8983613/

Nesten som et symptom som alt som er galt i Norge i 2017.

vanlig_fyr
vanlig_fyrInnlegg: 5385
11.03.17 02:13

Er du fornærmet, kjære doktor?

Kan godt forstå hva du mener. Personlig blir jeg mest irritert over de som argumenterer for dagens vinglass ved hjelp av antioksidanter. Er du ute etter antioksidanter så spis heller et par blåbær. Har du lyst på et glass vin, så drikk et glass og hold deg unna dumme bortforklaringer. 

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 41398
11.03.17 10:27

Hehe - fornærmet, vel, jeg er mer oppgitt over at en såvidt anerkjent kokkedame som TV2-dama bringer inn denne Nordstrand. Hun er jo en dame som nærmest har proklamert at sukker er "gift" og andre tøvete ting. Dessuten irriterer det meg selvstagt at hun tjener millioner på dette tøvet, fordi vi har så mange i dette landet som biter på tøv. Og slik er jo det med en haug andre bloggere og kjendiser av ymese slag. At matvareprodusenter i samarbeider med henne for å sette navnet sitt på mattvarer er toppen av interversjon av idiotiske produkter i butikkhyllene.

vanlig_fyr
vanlig_fyrInnlegg: 5385
13.03.17 01:34
DrSchwei: Hehe - fornærmet, vel, jeg er mer oppgitt over at en såvidt anerkjent kokkedame som TV2-dama bringer inn denne Nordstrand.

Unnskyld, krenket, ikke fornærmet var ordet jeg var på utkikk etter. Tror vi blir stadig flere som er generelt oppgitte over det meste innenfor denne kategorien.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg