Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Finnes det søt appelsinjuice?

NYTT TEMA
Mumm-Ra
Mumm-RaInnlegg: 720
22.05.17 02:30

Har sett reklamer for appelsinjuice from man bestemmer for å blant "syrlige og søte" appelsiner for å lage "frisk" appelsinjuice. For min del er "syrlig" og "frisk" kun en annen måte å skrive sur på. Dersom den sure smaken er villet fra produsentenes del, slik de fremstiller det som, hvorfor er det ikke da mulig å få kjøpt søt juice (uten tilsatt sukker eller søtningsstoff)? Mange appelsiner er jo så søte at de hadde fungert utmerket til formålet, men jeg antar det er umulig å sortere ut de individuelle appelsiner som skal til for at man skal få en juice som man ikke skjærer grimaser av når man drikker den.

Lorengutt1
Lorengutt1Innlegg: 15
19.06.17 11:02

Jeg vil anbefale å kjøpe din egen juicepresser! Vet at elkjop f.eks. har en nydelig og bra juicepresser hvor du kan lage appelsinjuice på 0 komma niks. Alt går raskere med elektriske duppeditter :)

Up-the-ra
Up-the-raInnlegg: 3892
19.06.17 23:03

Om man ønsker søt appelsinjus er nok det å kjøpe klementinjus det lureste alternativet. Jeg kjøpte Cevita sin i dag, og den passet svært godt til kyllingtagine. 

puma1
puma1Innlegg: 18498
19.06.17 23:17

Hvorfor drikke juice i det hele tatt? Mye sukker og sukker som går rett i blodet. 

rosmebraad
rosmebraadInnlegg: 34969
20.06.17 23:11

Enig med pumaen,,juice er sukkerbomber.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg