Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Brugata - nå med Landhandleri

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 42409
27.08.17 21:57

Da var et slutt for Den Røde Mølle, og dette kommer i stedet:

https://www.vartoslo.no/nye-brugata-landhandleri-forener-kaffe-cocktails-gourmethermetikk-og-kjott-fra-bonden/

Dette ser bra ut. Kjent område for meg, hadde kontor rett over gata der i nesten 15 år. Og nå går jeg forbi der hver dag. Gamle Røde Mølle var bra for 20 år siden. God pizza og hyggelig uteservering. Så gikk det skikkelig nedover og det ble et samlingssted for et veldig ensidig øldrikkende klientell, typisk folk over 50 som ikke hadde jobb å gå til.

Gleder meg til å ta en kaffe på uteserveringen der- det er mye å se og mye atmosfære i området.

En_ganske_snill_mann
En_ganske_snill_mannInnlegg: 4000
27.08.17 22:00

Det virker som en fin utvikling i dette området, og jeg kommer helt sikkert til å legge veien innom der.

Det fremgikk ikke av artikkelen når de skal åpne; de er kanskje allerede igang?

(Innlegget ble redigert 27.08.17 22:03)

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 42409
27.08.17 22:10
En_ganske_snill_mann: Det virker som en fin utvikling i dette området, og jeg kommer helt sikkert til å legge veien innom der. Det fremgikk ikke av artikkelen når de skal åpne; de er kanskje allerede igang?

Tja, det er vel egentlig på tide - det har kommet et nytt sted i Brugata også, en litt artig bar. Kjenner dette området ganske bra. Jeg flytta til Oslo og begynte å jobbe der akkurat i det Cafe con Bar åpnet på hjørnet der, da var det et ganske hipt sted. Etter hvert har det blitt en ganske kjedelig tyrkisk kafe. Det var også flere barer i Brugata, og den som lå helt mot Storgata var faktisk helt OK og jeg gikk der av og til etter kveldsvakter med kolleger. Dette området har siden blitt veldig mye dårligere og den siste tiden har det vært en slik "koffertbutikk" der.

Så det er å håpe at ting utvikler seg bra. Dette stedet lover godt....

Det åpner i morgen!

En_ganske_snill_mann
En_ganske_snill_mannInnlegg: 4000
28.08.17 09:10

Jeg er av og til på Teddy's i Brugata, og har orkesterplass til endel av rusmiljøet ved Gunerius og politiets innsats mot disse. Det har kommet og gått endel steder i denne gata de siste 10-15 årene, ser gjerne at endel av kebab-sjappene og butikkene med utenlandske varer forblir.

Kanskje jeg får tatt meg en tur innom i løpet av uken. PS. Jeg har rød nellik i knapphullet ;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg