Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

TV2 - Kjendisrestauranten

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 42813
04.09.17 11:43

TV2 starter i dag et nytt program. Kjendisrestauranten. Ut fra klippene som er vist og deltakerne som er presentert, virker dette å være lavmål av lavmål. Nesten slik at en må se for å få bekreftet sine fordommer om hvor lavt man kan synke med "kjendiser"...

annmag
annmagInnlegg: 7372
04.09.17 14:06

TV2 ja....hadde glemt at de eksisterer.

Merkelig hvordan det skal dynges ned med samme type genre.  Nå er det tydeligvis mat det skal gå i....tidligere var det helse i alle varianter.

Er det virkelig slike søpleprogram folk vil ha?  (Svaret er jo seff "ja"...for ellers hadde de ikke vært produsert).

Hurra for Urix!! :D :D :D 

DrSchwei
04.09.17 20:39

Dette var jo et kjempebra program - forutsatt at man har fått for lite av Jenny Jensen og Charter-Svein på TV2 tidligere, samt for meg helt ukjente personer.

De tuller og vaser rundt på et kjøkken i knappe 25 minutter med mye spetakkel, serverer noen retter og svir spaghetti . Høydepunktet var vel da hun ukjente kjendisdamen med sørlandsdialekt veltet et vinglass.

Fantastisk.

Stenia
SteniaInnlegg: 2300
05.09.17 01:21
DrSchwei: Fantastisk.

Du kødder ?

WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 7629
05.09.17 01:27
Stenia: Du kødder ?

"Høydepunktet var vel da hun ukjente kjendisdamen med sørlandsdialekt veltet et vinglass"

Les igjennom den et par ganger. Tror du han kødder?

charlie27
charlie27Innlegg: 5194
05.09.17 11:14
DrSchwei: Høydepunktet var vel da hun ukjente kjendisdamen med sørlandsdialekt veltet et vinglass.

hun har en veldig fin bakdel da :)  høydepunkt det eller? :)

DrSchwei
05.09.17 11:20
charlie27: hun har en veldig fin bakdel da :) høydepunkt det eller? :)

Ja, hun var, som vi sier på Møre, ikkje så verst...

Men kanskje litt drøyt å sette av en halvtim :-)

charlie27
05.09.17 12:26
DrSchwei: Men kanskje litt drøyt å sette av en halvtim :-)

tror det holder med en halvtime :)  Svein surre rundt i en time kan bli litt mye haha

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 49597
05.09.17 19:46

Jeg klarte ca 5 min, det holdt mer enn nok. To jeg ikke vet hvem er, og så han enormt slitsomme Svein. Og Jenny Jensen. Er det mulig.

I årevis nå har oppskriften for underholdning på tv vært å raske sammen en gjeng mer eller mindre kjente folk som skal gjøre ting de ikke kan. Trodde det skulle være et forbigående fenomen, men den gang ei.

Det som er synd er at scenen altfor ofte er et kjøkken, noe som gjør at helt vanlige matptogram ala Price eller Tina er totalt fraværende. 

Strandereng
StranderengInnlegg: 6810
05.09.17 20:53
KingKongHalvor: enormt slitsomme Svein. Og Jenny Jensen. Er det mulig.

De er vel med på alt. Oppbrukt for lengst. Bare slitsomt. 

Jeg ser ikke på. Men uttaler meg likevel, da jeg kan forestille meg hvor ille det er :-D

DrSchwei
05.09.17 22:39

Ja,konseptet er jo fullstendig oppbrukt. Kjendisene er oppbrukt for lenge siden, eller så er de ikke kjendiser. Det er nesten utrolig at TV2 faktisk bruker penger å lage noe så tøvete. Seertallene må være sjokkerende lave.

charlie27
12.09.17 20:44

Synts dette var ganske grei underholdning jeg :)

InternalExile
InternalExileInnlegg: 17761
16.09.17 14:55
charlie27: Synts dette var ganske grei underholdning jeg :)

Ser reprisene nå, og er ikke enig.

Ikke er det er mat-program, ikke er det reality-show.

Hva er det egentlig?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg