Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

samsung galaxy 2: slette synk. kontakter

NYTT TEMA
bustar
bustarInnlegg: 1322
24.02.12 07:01

Synkroniserte med en mail.

Det endte med at jeg måtte slette masse kontakter.

MEN: når jeg går inn på sms....så dukker det massevis av mailadresser fra synkroniseringen.

Hvordan får jeg fjernet disse????

På forhånd takk for hjelp!

OleKjole
OleKjoleInnlegg: 7765
28.02.12 14:00

Noe av det samme skjedde med meg. 

Har synket kontakter med både gmail og facebook, i tillegg til at jeg hadde lagret en del på simkortet, som jeg da overførte til mobilen. Og dette er forsåvidt greit. 

Under kontakter går jeg inn på mer-->skjermalternativer, hvor man da kan velge om man vil vise de som er lagret på simkort, mobil, facebook osv. Her har jeg da noen fra hver, men ikke simkort.

Og det fungerer fint på selve kontaktene. Måtte riktignok slette noen som lå dobbelt.

Men når jeg går inn på meldinger, og skal sende til en i kontaktlisten så kommer det plutselig opp ørten hundre andre fra facebook, gmail osv. Disse kan jeg ikke slette.

Hva er greia?

OleKjole
OleKjoleInnlegg: 7765
28.02.12 14:32

Altså, det vi begge lurer på tror jeg, hvordan bestemmer man hvem som vises inne på kontakter via meldinger? Evt går det an å slette der også? 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg