Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

HTC - Legend, på tur i grava?

NYTT TEMA
potetlada
potetladaInnlegg: 3418
27.02.12 07:26

Min HTC Legend kan ikke oppdatere seg lenger, virker det som. Den finner de nødvendige oppgraderinger i Market, men klarer ikke innstallere dem.

Noen som vet noe jeg burde vite?

ferrek
ferrekInnlegg: 15584
27.02.12 09:36

Har lest om dette problemet, men mente at HTC hadde kommet med en fix til dette for en god stund siden. Har du sjekket så telefonen din er oppdatert med siste SW?

Du har vel prøvd å restarte telefonen?

potetlada
27.02.12 13:53

Tusen takk for svar!

Den er forsøkt restartet, ja, opptil flere ganger. Hvordan sjekker man om oppdateringen er gjort, og hvordan "tvinger" man den evnt gjennom?

ferrek
27.02.12 14:31
potetlada: Hvordan sjekker man om oppdateringen er gjort, og hvordan "tvinger" man den evnt gjennom?

Går på "innstillinger", "om telefonen" også "se etter programvareoppdateringer". Tatt etter husken min, så er nok ikke ordrett sånn. Men mener det er nesten neders i innstillingsmenyen du finner valget.

potetlada
28.02.12 10:09

Takk for informative svar! Nå oppdaterte den plutselig en del av app'ene mine, mens andre kunne den ikke oppdatere.. Jeg spiller jo ikke angry birds, så får vel bare slette dem.

Det som derimot er problematisk er at Spotify bare krasjer når jeg forsøker å søke etter musikk.

ferrek
28.02.12 10:52
potetlada: Det som derimot er problematisk er at Spotify bare krasjer når jeg forsøker å søke etter musikk.

Dette slet dama med også med sin Desire, jeg fant aldri noen løsning på det annet enn å legge til musikk i Spotify på datamaskinen å la den synce spillelistene på telefonen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg