Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Beskyttelse til HTC

NYTT TEMA
lereasky
lereaskyInnlegg: 3219
09.12.12 15:28

Har hatt en HTC Desire X en liten stund, og klarte for ikke så lenge siden å knuse skjermen. Dermed er jeg på utkikk etter noe beskyttelse - deksel, etui, skjermbeskyttelse o.l. billigst mulig.

Hvilke nettsider selger HTC-utstyr billig?

WhatsUpDoc
WhatsUpDocInnlegg: 15745
09.12.12 16:59

Vel, hadde jeg vært deg så hadde jeg heller brukt penga mine på en ny mobil..

_Masada_
_Masada_Innlegg: 4267
09.12.12 22:54
lereasky: Hvilke nettsider selger HTC-utstyr billig?

Denne her her finner du masse . Pass på at det ikke overstiger 200 kr som er tollgrensen. Men beskyttelse til mob tlf koster langt mindre en det. Faktisk god kvalitet også.

Jeg valgte en som hadde plass til to kort også :)

(Innlegget ble redigert 09.12.12 22:57)

lereasky
11.12.12 18:00
WhatsUpDoc: Vel, hadde jeg vært deg så hadde jeg heller brukt penga mine på en ny mobil..

Har så vidt vært inne på tanken på å kjøpe en ny Desire X, men har nok hverken råd eller lyst på en annen tlf for øyeblikket, iPhone er uaktuelt, liker ikke Samsung-telefonene, men One X kan være en mulighet senere i så fall.

Ja, jeg vet det kan bli penger for å fikse skjermen, men for meg så er nok det mest sannsynlig den eneste muligheten. Skjermen og kostnadene får egentlig bli som det blir, får jeg på plass beskyttelse skal nok det meste ordne seg.

WhatsUpDoc
11.12.12 22:30
lereasky: Har så vidt vært inne på tanken på å kjøpe en ny Desire X, men har nok hverken råd eller lyst på en annen tlf for øyeblikket, iPhone er uaktuelt, liker ikke Samsung-telefonene, men One X kan være en mulighet senere i så fall.

Hvorfor er iPhone uaktuelt? Og hva er det som gjør at du misliker Samsung? Har egentlig aldri vært noen fan av Samsung selv, men etter at min fantastisk dårlige Desire sa natta endte jeg opp med Galaxy S3. Utrolig fornøyd med den og angrer ikke et sekund! Føler det er en mye bedre versjon av det HTC gjorde med masse nytt som gjør det til en fantastisk telefon.. Men jeg kan jo ikke kaste på deg en mening, vil bare høre hvorfor ;)

Lurer dog på hvorfor du er den første i verdenshistorien som vurderer en ny HTC etter at du allerede har hatt en.....

lereasky
12.12.12 17:28
WhatsUpDoc: Hvorfor er iPhone uaktuelt? Og hva er det som gjør at du misliker Samsung? Har egentlig aldri vært noen fan av Samsung selv, men etter at min fantastisk dårlige Desire sa natta endte jeg opp med Galaxy S3. Utrolig fornøyd med den og angrer ikke et sekund! Føler det er en mye bedre versjon av det HTC gjorde med masse nytt som gjør det til en fantastisk telefon.. Men jeg kan jo ikke kaste på deg en mening, vil bare høre hvorfor ;) Lurer dog på hvorfor du er den første i verdenshistorien som vurderer en ny HTC etter at du allerede har hatt en.....

iPhone er uaktuelt for meg. 4-5000 for en ny telefon for meg som ungdom som for en stund siden kjøpte en ny telefon, er uaktuelt. Jeg skjønner absolutt du mener at jeg burde kjøpe en ny telefon, men dessverre så har jeg hverken lyst til å bruke så mye penger og heller ikke bruk for en iPhone nå. Vet ikke helt hva det er med Samsung, sikkert en bra telefon S3'en, men føler Samsung-telefonene er av et litt rotete system.

En ny HTC er nok eventuelt aktuell senere, er fornøyd med den jeg har nå, sett bort i fra liten lagringsplass og at den tappes for strøm ganske fort når du først bruker den. Må nok ut med litt penger for å få dekket skjermen ved å sende den inn til Elkjøp, som igjen sender den videre til et godkjent HTC-verksted. Får jeg på plass deksel og etui eller lignende blir det nok greit :)

WhatsUpDoc
12.12.12 17:38
lereasky: iPhone er uaktuelt for meg. 4-5000 for en ny telefon for meg som ungdom som for en stund siden kjøpte en ny telefon, er uaktuelt. Jeg skjønner absolutt du mener at jeg burde kjøpe en ny telefon, men dessverre så har jeg hverken lyst til å bruke så mye penger og heller ikke bruk for en iPhone nå. Vet ikke helt hva det er med Samsung, sikkert en bra telefon S3'en, men føler Samsung-telefonene er av et litt rotete system. En ny HTC er nok eventuelt aktuell senere, er fornøyd med den jeg har nå, sett bort i fra liten lagringsplass og at den tappes for strøm ganske fort når du først bruker den. Må nok ut med litt penger for å få dekket skjermen ved å sende den inn til Elkjøp, som igjen sender den videre til et godkjent HTC-verksted. Får jeg på plass deksel og etui eller lignende blir det nok greit :)

Ser helt klart problemstillingen.. Når sant skal sies så går det jo ann å kjøpe en av de eldre versjonene. Det er jo samme telefonen bare 2 gram tyngre ;) Om du kjenner en med Samsung, så hadde jeg anbefalt deg bare å leke litt rundt med den, høre hva han/hun sier osv. Hadde litt dårlige tanker om Samsung sjæl før jeg på nærmest impuls kjøpte S3.. :P 

For all del, HTC er et greit alternativ om man vil bruke litt mindre penger enn de bedre telefonene, men du sparer deg for mye frustrasjon ;) Anbefaler deg å kjøpe forsikring med telefoner forresten. Jeg brukte 500 ekstra når jeg kjøpte min telefon, og fikk da høre at jeg egentlig bare kaste den i en vegg, kjøre over den med en bil, for så en traktor og allikevel få en ny telefon til samme pris. Når HTC'en gikk i dundas så sponset den hele S3'en ! 

Men for å komme tilbake til det du opprinnelig var ute etter, så hadde jeg sjekket den offisielle sida til HTC, sikkert mye bra der. Evt. Amazon ellns.. 

lereasky
19.12.12 15:07
WhatsUpDoc: Men for å komme tilbake til det du opprinnelig var ute etter, så hadde jeg sjekket den offisielle sida til HTC, sikkert mye bra der. Evt. Amazon ellns..

Finner ingenting, hverken på den offisielle HTC-siden eller amazon, i tillegg vet jeg ikke helt om jeg kan stole på alt på ebay...

(Innlegget ble redigert 19.12.12 15:07)

MarazAli
MarazAliInnlegg: 51
20.12.12 15:37

jeg bestillte fra mytrendyphone 

det var veldig billig og har veldig stort utvalg til htc telefoner

KingKenny1892
KingKenny1892Innlegg: 3
25.11.16 00:49

MyTrendyPhone må du styre unna! Har returnert en mobil 3 ganger nå, dvs de har prøv å reparare den 2 ganger. Har til og med sendt dem video som viser at skjermen ikke fungerer, samme problemet hver gang. Er 11 dager siden den ble sendt tilbake, har ennå ikke fått noe svar på om jeg får refundert pengene eller ikke. Alle andre ganger også så har det tatt utrolig lang tid for dem å reparere og returnere telefonen. Siste gang jeg bruker dem, anbefaler alle å ikke gå i samme felle. Selve kjøpet er ok, det leser jeg at andre er fornøyd med også, men med en gang du får problemer så blir det straks verre!

Klikk for å gå tilbake til toppen