Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hjelp til å lage app

NYTT TEMA
mikur
mikurInnlegg: 9
25.01.13 00:30

Jeg trenger hjelp til å lage app til Iphone/Android (I hvertfall et av de til å begynne med). Mener selv jeg har en god ide men trenger noen til å sette den ut i live. Vet de tar 19.000kr for å lage app på appfabrikken. Det er uaktuelt. prosent av salg, liten kompensasjon etc f.eks..

Noen som har lyst på en utfordring? Forholdsvis mye informasjon og mange sider.

Røper ikke for mye her men ta kontakt med meg om det er aktuelt. Holder til i Vestfold.

Mvh. Mikael

FishingMoby
FishingMobyInnlegg: 3952
25.01.13 14:00

Kan være interessert, men da må det være en ekstremt god idè.

hj
hjInnlegg: 2700
25.01.13 15:56
FishingMoby: Kan være interessert, men da må det være en ekstremt god idè.

Jeg har også en veldig god ide, som er er skråsikker på at vil bli suksessfull. Har du skype så jeg kan gi deg litt mer info?

Mahdi1
Mahdi1Innlegg: 2248
26.01.13 09:38

Hvis du ikke kan programmere selv, kan du i bunn og grunn bare glemme det. I tillegg holder det ikke bare med en god idé, du må også klare å markedsføre appen både i og utenfor App Store og Google Play.

Du kan selvfølgelig alltids betale noen for å utvikle appen din, men det betyr høyere risiko og utgifter. Appfabrikken lager rene presentasjonsapper, så hvis du skal ha noe mer enn innhold (dvs funksjonalitet) må du regne med å betale time for time. Og uten erfaring fra prosjektledelse og kravspesifikasjon kan jeg love deg at det blir svært dyrt.

Du kan jo selvfølgelig alltids se om du får noen til å gjøre det tilnærmet gratis, men spørsmålet er hvorfor i alle dager de skal gjøre det? Idéer finnes det nok av, og de er i grunnen lite verdt. En komplett forretningsplan og prosjektplan for en app er verdt mer, men noe sier meg at du ikke har det på plass. Uansett er det utviklingsjobben som tar tid, ikke det å komme på selve idéen. Så jeg tviler sterkt på at du vil finne noen utviklere som tar på seg et sånt oppdrag med mindre de får et forskudd samt en vesentlig cut av inntektene (70-80%).

Hvis du derimot kan programmere selv, stiller du mye sterkere. I så fall vil jeg anbefale deg å ta en titt på Mono

mikur
26.01.13 18:52

Programmering er nok ikke noe for meg. Er veldig pc vant men har ikke bevegd meg inn på noen programmering for mobil. Kun enkle nettsider osv.

Jobber i ledelsen i en stor bedrift, har også egen nettbutikk innen samme sjanger som er tiltenkt å bidra med markedsføringen samt har noen fag innen markedsføring og prosjektledelse så har en del å bidra med men skulle hatt noen som er flink og ikke minst er inne i miljøet..

Tenkte noe i gaten 49% + en kompensasjon om det er noen som er interessert i det.

mikur
26.01.13 18:57

FishingMoby:

Kan du gi meg litt kontakt info. F.eks e-post.

SRStudio
SRStudioInnlegg: 1
07.04.15 23:30

Gå inn på denne siden, og fyll ut skjema så fikser jeg et prisoverslag til deg :)

Eller last ned denne appen!

RobboR
RobboRInnlegg: 6
23.03.17 13:55

Jeg kan lage en app for deg. Sjekk ut min hjemmeside www.appsonite.no

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg