Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Spotify

NYTT TEMA
Muku
MukuInnlegg: 589
24.02.14 14:57

Jeg har aldri brukt Spotify før, men lastet ned app'en til ipad'en min. Så her kommer et dumt spørsmål fra; Er Spotify helt gratis? Jeg måtte bare opprette en bruker og vips så var det bare å høre på musikk.

Jeg trodde man måtte registrere kredittkort og betale for hver sang, men det er kasnkje ikke sånn Spotify fungerer.

Håper noen der ut kan forklare dette for meg?

På forhånd takk.

vadefugl
vadefuglInnlegg: 39613
24.02.14 23:12

Kanskje du har Spotify på datamaskinen og brukte samme bruker? Eller at du har et abonnement hvor Spotify er inkludert i prisen?

nstia
nstiaInnlegg: 155
26.02.14 18:01

HVOR LØSER MAN INN GAVEKORT PÅ SPOTIFY?! 

MÅ MAN VIRKELIG SKRIVE INN BANKOPPLYSNINGENE SINE FOR Å LØSE INN ET GAVEKORT?

didz
didzInnlegg: 1224
03.04.14 16:42

Den nyeste oppdateringen av Spotify byr på en veldig elegant, fresh design. Mørkere og mer stilrent og med vekt på det minimalistiske. På iPhone og iPod Touch taes det i bruk blur-effekt for å matche iOS 7 og en ny font er også med på å gi utseendet et løft. Oppdateringen skjer gradvis på PC, jeg har fremdeles den gamle designen men forhåpentligvis får jeg oppdateringen med den nye designen snart en av de neste dagene. Appen på iPhone og iPod Touch er oppdatert og det ser absolutt stilig ut, mye mer moderne enn det som var tilfellet tidligere. En oppdatering til iPad-appen kommer mest sannsynlig i nær fremtid også, det er nok der og på PC det nye utseendet virkelig kommer til sin rett. Noen som har fått den nye Spotify-designen på PC her?

piezo
piezoInnlegg: 5132
05.04.14 00:02

Det ser særdeles lekkert ut, og det var ikke så vanskelig å finne frem selv om mye er nytt. Det er imidlertid en stor negativ ting med den nye oppdateringen, og det er hastigheten. Bare det å skifte mellom sanger fører til flere sekunders pause. Utrolig irriterende. 

Weregretyou
WeregretyouInnlegg: 7203
05.04.14 00:06
piezo: . Bare det å skifte mellom sanger fører til flere sekunders pause. Utrolig irriterende.

Jeg har ikke dette problemet. Hvert fall ikke på pcn. Telefonen har jeg ikke testet ut.

piezo
piezoInnlegg: 5132
07.04.14 21:18
Weregretyou: Telefonen har jeg ikke testet ut.

Det er telefon som er problemet. Nå vet jeg ikke om det er slik på Android, men iOS-utgaven er helt grusom. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg