Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ps3 cd problemer! Registrerer ikke

NYTT TEMA
Daniboy36
Daniboy36Innlegg: 587
28.02.14 20:13

Jeg har problemer med og få inn cder. Først sto en cd i når jeg slo den på - så den gikk fint ut- skulle sette inn ny, gikk inn i rommet, men maskinen registrerte den ikke. Trykte jeg på ut knappen pipet den på at den var tom så måtte pirke cd ut selv. Nå får jeg ingenting inn der. Den hvite dingser som stenger så ikke det blir flere cder samtidig inni går opp når jeg tar inn cden fra venstre så går inn uten og kunne brukes.

For over et år siden sirka klikket spillet 2 minutter etter at jeg startet cden på spill.jo mer jeg Holdt på og spille og jo mer jeg gjorde det jo lenger kunne jeg spille. Så ble den helt fin.

det er ps3 120 gb ca 4000,- som ny for 5-8 år siden tror jeg. Hadde vært fint om det var noe småtteri som har skjedd så jeg kan fikse det selv:) regner med at dette innlegget går som dingser:) takk for svar

Tastern
TasternInnlegg: 15
29.03.14 19:19

(Innlegget ble redigert 29.03.14 19:21)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg