Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

SMS og anrop som ikke kommer fram

NYTT TEMA
Andtheman123
Andtheman123Innlegg: 2
19.10.16 09:43

Jeg har til tider problemer med at SMSer damen sender meg ikke kommer fram (melding er sendt fra hennes telefon, en iPhone), i tillegg så får jeg av og til melding fra telefonselskapet om ubesvarte anrop uten at telefonen noengang har ringt (de som ringer kommer rett til mobilsvar). Semding og mottak av MMS går også tregt, skal jeg sende en MMS feiler sendingen mange ganger før det blir sendt.

Jeg er lei problemet og vil fikse det, men jeg vet ikke om det er telefonen (Sony Xperia Z1, altså android) eller nettet (Chess, altså NetCom sitt nett). Noen andre som har erfaring med dette problemet?

Jeg har venner som opplever samme problemet med melding om ubesvart anrop uten at telefonen ringer. Tror de også er på NetCom sitt nett. I tillegg leste jeg en gang at folk av og til opplevde problemer med meldinger sendt fra Iphone til Android. SMSer jeg sender til damen sin iPhone kommer ofte fram tomme.

(Innlegget ble redigert 19.10.16 09:44)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg