Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bytte til norsk språk på telefon??

NYTT TEMA
fargerik
fargerikInnlegg: 46434
19.10.16 10:50

Jeg er i Bangkok, og kjøpte en Samsung J7 for et par dager siden. Kunne tenkt meg å få norsk keyboard, for å få Æ,Ø og Å.

Men det der finner jeg ikke ut av. Jeg er nemlig blank når det gjelder smarttelefoner.

Er det noen som har noe tips?

Finnes det noen slags app å laste ned?

(Innlegget ble redigert 19.10.16 10:53)

Torotto
TorottoInnlegg: 11894
19.10.16 18:07
fargerik: Er det noen som har noe tips?

Du skulle nok heller brukt Dab+ radioen :-) 

Du skal ha noe som heter Apper - Instillinger -språk og inndata. 

Slik som her på Engelsk.

Håper du får det til.  Med hilsen fra kalde nord.

Altså noe slik på skjermen.

Bilde

(Innlegget ble redigert 19.10.16 18:15)

fargerik
20.10.16 05:51
Torotto: Du skulle nok heller brukt Dab+ radioen :-) Du skal ha noe som heter Apper - Instillinger -språk og inndata. Slik som her på Engelsk. Håper du får det til. Med hilsen fra kalde nord. Altså noe slik på skjermen. Bilde

hehehe...DAB er det lite av her...

Ikke får jeg åpnet linkene heller, bor litt sub-urbant og nettet her suger balle.

Telefonen? Jeg tok til vettet, ruslet over til naboen og la telefonen i hendene på en ungdom.

Etter et minutt var det NOB.

Neste trinn er å få tak i en god repeater, det skal ikke by på noe problem.

Torotto
TorottoInnlegg: 11894
20.10.16 12:47
fargerik: hehehe...DAB er det lite av her...

Fint du fikk fikset det. 

Her hjemme er det kallt og grått, så slik sett DABer jeg også av litt, med min gamle kropp. ;-)

fargerik
20.10.16 15:50
Torotto: Her hjemme er det kallt og grått, så slik sett DABer jeg også av litt, med min gamle kropp. ;-)

Regntid her. Varmt (veldig vamt) og klamt. Men jeg har jo aircon her i hulen. Har stilt temperaturen på 28 grader, og det er herlig svalt å komme inn hit inn i den svale luften inne :-)

Kjører jeg hardt på aircon, blir jeg bare forkjølet.

Ølet er dog passe, fire grader kjøleskaptemperatur.

LEO, seff.

(Innlegget ble redigert 20.10.16 16:00)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg