Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Viafree ?

NYTT TEMA
LSP-4445
LSP-4445Innlegg: 991
12.11.16 11:49

Viafree....kun mulig på ipad og android mobil/nettbrett eller tilgjengelig som app på nyere smart tver også?Noen som vet?
Kunne tenkt meg Viafree på tv også hvis mulig....har den på iPad og liker den godt.

Bergsprekken
BergsprekkenInnlegg: 196
12.11.16 17:07
LSP-4445: Kunne tenkt meg Viafree på tv også hvis mulig

Kjøp deg en chromecast (279kr) > følg denne oppskriften og så kan du se viafree og mye mer på tv'n din :-)

(Forutsetter at du har trådløst nett hjemme, og at tv'n din har hdmi-inngang).

Dinside testet chromecast II når den ble sluppet. (dingsen er oppgradert etter at denne testen ble utført).

Bitterman
BittermanInnlegg: 1040
15.11.16 14:54

I og med at du bruker epleprodukter er kanskje apple tv en bedre løsning. 

Den er (likt som chromecast over her) for å sende innhold direkte på tv'en. Mye dyrere selvfølgelig, men det er epleverden :)

(Innlegget ble redigert 15.11.16 14:56)

LSP-4445
LSP-4445Innlegg: 991
24.11.16 12:12
Bitterman: I og med at du bruker epleprodukter er kanskje apple tv en bedre løsning.

Nei styrer unna Apple produkter heretter da det er alt for tungvint med overføring av filer osv.......har også android nettbrett og der er alt mye enklere....og den tar alt av media filer.

Ser chromecast blir nevnt og kjøpte den da den ble lansert for mange år siden men fikk den ikke til å fungere skikkelig....dårlig og bilde hakket. (ble returnert til butikken)
Mulig de som selges nå er mye bedre da.

(Innlegget ble redigert 24.11.16 12:14)

Bitterman
BittermanInnlegg: 1040
02.12.16 11:13

Jeg har brukt Chromecast uten problemer jeg, så anbefaler deg å gi det et forsøk til.

Hvis det hakker høres det først og fremst ut som dårlig internettlinje (ev. dårlig mottak der du koblet til chromecasten). De skal funke bra de.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg