Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Windows-telefon?

NYTT TEMA
Masaniello
MasanielloInnlegg: 7309
26.12.16 12:51

Jeg har hatt Mac i alle år, men kjøpte meg nettopp ny PC med Windows 10, og er passe fornøyd med det, etter litt tweaks her og der. Jeg må på sikt skifte ut mobilen også, og vurderer windows-telefon for å synkronisere med PC-en. Er det lurt? Hvilke telefoner kunne i så fall vært aktuelle? Hvordan er det med app-er? Dette kan jeg sjekke selv, men får man Evernote og Todoist på en windows-telefon?)

nometalhorse
nometalhorseInnlegg: 14989
26.12.16 15:22
Masaniello: Dette kan jeg sjekke selv, men får man Evernote og Todoist på en windows-telefon?)

Du kunne vel enda lettere sjekket to applikasjoner du vet du trenger? Ja, begge er ok, men det er et mye større utvalg av apps for de to andre store mobil OSene. Slik det ser ut nå så vil heller ikke utvalget øke fremover.

Men for min bruk fungerer Windows Phone helt utmerket.

Bitterman
BittermanInnlegg: 1066
26.12.16 21:39
Masaniello: Jeg må på sikt skifte ut mobilen også, og vurderer windows-telefon for å synkronisere med PC-en.

Hva er det du egentlig mener her?

Hva er det du skal synce? 

Torotto
TorottoInnlegg: 10764
26.12.16 22:52
Masaniello: windows-telefon for å synkronisere med PC-en

Hvorfor det?  

Du kan synkronisere og laste ned filer ved hjelp av blandt annet denne i android. 

Masaniello
MasanielloInnlegg: 7309
27.12.16 13:51
Bitterman: Hva er det du egentlig mener her?

Jeg tenker hvis jeg tar i bruk Windows-appene (så langt har jeg tatt i bruk kalenderen i Windows, så fint om denne enkelt og raskt lar seg synkronisere med mobilen), men jeg antar det fint lar seg gjøre med android og ios også.

Bitterman
BittermanInnlegg: 1066
29.12.16 13:33

Når det gjelder kalenderen spesifikt, kan du gå inn i innstillinger i windows appen og legge til en konto, f.eks. exchange fra jobb eller google kalender eller hva du måtte ha, så synkroniseres det automatisk.

Men jeg anbefaler deg å vurdere hva slags funksjonalitet du trenger opp i mot hva slags telefon du vil ha. Det blir meningsløst å kjøpe en Windows telefon bare fordi du bruker Windows, uten at det egentlig er noe poeng for deg.

Kjøp telefonen du liker best :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg