Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Problem med å ladde selfiestangen ?

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1136
20.06.17 16:02

Tilbake til den selfie til mobiltelefonen som jeg kjøpte hos Europris for en billig penge. Det er med bluetooth. Jeg ser at det kan være problem å ladde opp stangen. Bruksanvisningen er ikke så særlig god, men det står at jeg skal lade den opp på PCen med USB eller adapter, og at den er fulladet på 1 time. Når jeg setter den i lyser det rødt og knappen har jeg på off som det står. Men etter langt over en time lyser det fremdeles rødt. Er det slik at den skal laddes mye mer i starten ? Og hvis jeg kutter ladningen, så skal den blinke når jeg slår på ON på stangen, det gjør den ikke.

Bergsprekken
BergsprekkenInnlegg: 557
21.06.17 01:12

Hei Terje.

Du var vel en av de inviterte til Expo 86 Vancouver - og har mer peiling på data/kommunikasjon enn de fleste andre her inne på VGD.

Hvorfor driver du på med dette vaset - altså hvorfor velger du å framstille deg selv som en som ikke skjønner et kvekk av det du holder på med?

Anbefaler deg å finne på noe annet for å få dagene til å gå. Dette blir bare for dumt.

JudasT
JudasTInnlegg: 5243
25.06.17 10:24
Bergsprekken: Expo 86 Vancouver

Noen detaljer er kommet til innen data og kommunikasjon på de siste 30 år, slik som Windows og Mac, mobiltelefon, GPS og Internett, men jeg er enig i at gjester på Expo 86 er rimelig godt oppdaterte fremdeles.

Klikk for å gå tilbake til toppen