Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Flytte meldingar osv frå gammal Nokia

NYTT TEMA
HarryStafford
HarryStaffordInnlegg: 596
27.06.17 10:07

Hei. 

Eg har aaaltfor lenge hatt ein Nokia 5130c-2, og skal no skifta telefon til "Huawei Honor 8 Blå 32GB Dual Sim". 

Det eg lurer på, handlar om å flytte innhald over frå den gamle mobilen til enten ny telefon eller til PC-en min. Eg reknar med eg kanskje må ha eit heilt nytt SIM-kort, og eg reknar ikkje med at tekstmeldingar og kladdar vert med over. Eg skulle gjerne sett at det vart det, sidan eg har mykje der eg vil behalda, men finst det ein annan god måte eg kan få "redda" det innhaldet på?

Eg har prøvd Nokia Suite/Bluetooth, og det var ein fin måte å få bilder over på PC-en på (ikkje at bilda frå ein slik telefon er all verda), men meldingane vart samanblanda med kvarandre og vart nokså rare, og er eigentleg ganske lite verd i den formen.

Så lenge eg kunne fått det over på PC-en i kopierbar form, så ville eg vore veldig fornøgd. Håpar nokon kan hjelpa! 

Bitterman
BittermanInnlegg: 1121
28.06.17 17:08

Det står noe om det her. Har ikke prøvd selv, så aner ikke om det funker.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg