Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Overføre musikk fra spotify til ipod

NYTT TEMA
MarcoMauritz
MarcoMauritzInnlegg: 35
29.06.17 20:51

Hvordan gjør jeg det? Må jeg ha spotify premium for å få det til?

Jonasar
JonasarInnlegg: 24076
17.08.17 13:52

Er det mulig og overføre?

Premium er vel bare muligheten til og laste ned?

Torotto
TorottoInnlegg: 11645
17.08.17 16:09

Ja. Men det er litt tungvint.

Bruk Audacity og ta opp ved avspilling.  Etterpå kan man splitte opp hver melodi og lagere disse.

(Innlegget ble redigert 17.08.17 16:10)

Sprinkles
SprinklesInnlegg: 17
02.09.17 08:12
Torotto: Bruk Audacity og ta opp ved avspilling. Etterpå kan man splitte opp hver melodi og lagere disse.

Sikkert et bra tips men det høres vanskelig ut???

Hva med å velge ut de aller beste sangene og laste de ned via itunes eller andre program?Jeg har spotify premium og selv med mye bra musikk føler jeg ikke for å skulle hatt alt jeg hører der og oppdager av ny musikk på ipoden min samtidig.Bør vel få med at jeg har et itunesbibliotek med opp mot 3000 sanger(2943)sånn at å skulle ha alt av spotify oxo kan bli tidkrevende......

Hvis det er sånn at du ts ikke har en ipod med musikk fra før og vil sjekke ut om å overføre fra spotify er en ok måte å få musikk på ipod på så kan du teste ut forslaget du fikk.Eller laste ned et gratis program som gir deg mulighet til å laste ned/konvertere musikk fra youtube;jeg bruker det jevnlig og velger enten for mp3(lydfiler)eller ipodconverter for å laste ned musikkvideoer(ipad)

Jeg sverger til dette programmet for det funker helt prima og det finnes andre formater oxo men jeg skal enten kun ha bare sangen eller en video.Legger gjerne mange i liste,trykker download når jeg er fornøyd og når de er ferdig nedlastet legger de seg automatisk inn i itunesbiblioteket mitt.Neste gang jeg synker ipod eller ipad så legger musikken seg på ipoden og musikkvideoer på ipaden.

Litt usikker på om jeg kan skrive navnet på programmet her,jeg spurte om streamingtjenester for litt siden og fikk nettopp til svar at det ikke var helt stuerent å dele sånt??

Si fra på innboks om du vil vite navnet eller noe mer.

Det er nok lov:)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg