Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ha lyd på når en ringer, og av når andre ringer

NYTT TEMA
Larsssss
LarsssssInnlegg: 6
11.11.17 20:55

Hei!

Jeg har iPhone 7, og før smart telefonene kom, gikk det an å ha på ringe-/sms lyd på en (eller flere), mens når andre personer ringer var lyden lydløs. Noen som vet om dette går an på smart telefoner? På iPhone?

Takk for svar =D

LaRedoutee
LaRedouteeInnlegg: 1407
12.11.17 11:04

Trodde det skulle gå an å legge inn spesifikk melding/ringe lyd på vær enkel kontakt. Så kanskje det går også an å legge inn ingen lyd. 

Ta en runde på google/youtube så finner du nok svar om det ikke dukker opp noen her. Selv vett eg ikke om det går eller ikke.

LaRedoutee
12.11.17 11:10

Prøvde nå på min Moto G5 plus, og der gikk det an å legge inn "ingen" på valg av ringetone på kontakt. 

Larsssss
12.11.17 11:54

Takk for svar! Men det jeg egentlig var ute etter er at når jeg har telefonen på lydløs (f.eks på natta), så vil det fortsatt være normal ringe lyd hos en person :)

Larsssss
12.11.17 11:55
LaRedoutee: Prøvde nå på min Moto G5 plus, og der gikk det an å legge inn "ingen" på valg av ringetone på kontakt.

Takk for svar! Men det jeg egentlig var ute etter er at når jeg har telefonen på lydløs (f.eks på natta), så vil det fortsatt være normal ringe lyd hos en person :)

JackNapier
JackNapierInnlegg: 706
12.11.17 15:09

Du kan bruke «ikke forstyrr» funksjonen, så kan du legge inn grupper som skal slippe gjennom :-)

Larsssss
12.11.17 20:01
JackNapier: Du kan bruke «ikke forstyrr» funksjonen, så kan du legge inn grupper som skal slippe gjennom :-)

Takk!

TomPadang
TomPadangInnlegg: 14058
13.11.17 19:38
LaRedoutee: Moto G5 plus

Jeg har Moto G4 Plus (kjempetelefon!!!) og har også av/på-ringelyd på hver person.  Et annet tips er at man kan spille inn lydløs lyd(null lyd) og lagre dette som en lydfil.  Legg den så inn på de man ikke vil høre ringelyden til.

Jeg testet min Moto G4 mot Iphone 7, bla.a. på kameraet.  Utrolig mye bedre kamera på Moto'en.  Siden min Moto kostet under 2000, er kjøpet av Motorola noe av det beste jeg har gjort.

(Innlegget ble redigert 13.11.17 19:39)

LaRedoutee
14.11.17 11:25
Larsssss: Men det jeg egentlig var ute etter er at når jeg har telefonen på lydløs

Whups :) Ja enklere å gjør det på 1 person eller å sette ringelyd av på alle utenom 1. Håper du får det til. 

LaRedoutee
14.11.17 11:27
TomPadang: Jeg har Moto G4 Plus (kjempetelefon!!!)

Enig!! Det er som tek.no skriver at denne konkurrere opp mot de mobilene til 5-7000,- 

Ikke hat noen problemer med den, og er lynrask og bra batteri. Klarer fint 2 døgn. 

TomPadang
TomPadangInnlegg: 14058
14.11.17 18:17
LaRedoutee: Enig!! Det er som tek.no skriver at denne konkurrere opp mot de mobilene til 5-7000,-  Ikke hat noen problemer med den, og er lynrask og bra batteri. Klarer fint 2 døgn.

Jada, og kanskje 3 og ved lite bruk.  Iphone klarer knapt ett døgn.Jeg har prøvd mange mobiler, og er ut fra sammenligningen strålende fornøyd med min.

Motorola er en lite kjent "underdog" i markedet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg