Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Google Widget for Android

NYTT TEMA
FlGARO
FlGAROInnlegg: 1698
15.01.18 18:21

Jeg brukte Google Widget til å finne et bilde jeg lastet ned, men hvor i svarte /&%&/% klarer det møkkagreiene å lagre bildet? Jeg finner det ingen steder på telefonen etterpå. Hvordan klarer de å lage noe så talentløst egentlig? 

Normalt sett blir bildene lagret slik at de er tilgjengelig på bildegalleriet, men neida. Der er det ingen ting. Jeg går på mine filer og søker etter den fordømte filen, men nei. Ingen treff, selv om jeg etter å ha lastet ned bildet fint kunne gå inn på det ved å gå via "Nedlasting fullført", men da fikk jeg ikke gjort så mye mer enn å gå tilbake.

Skulle nesten tro det kun var lagret midlertidig i et minutt eller noe... 

Torotto
TorottoInnlegg: 12573
15.01.18 21:59
FlGARO: Normalt sett blir bildene lagret slik at de er tilgjengelig på bildegalleriet, men neida. Der er det ingen ting. Jeg går på mine filer og søker etter den fordømte filen, men nei. Ingen treff, selv om jeg etter å ha lastet ned bildet fint kunne gå inn på det ved å gå via "Nedlasting fullført", men da fikk jeg ikke gjort så mye mer enn å gå tilbake. Skulle nesten tro det kun var lagret midlertidig i et minutt eller noe.

Prøv File Commander. Da finner du nok, filen under nedlasting/ download. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg