Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

BMW F800R

NYTT TEMA
TheFamous25
TheFamous25Innlegg: 14232
04.07.15 04:15

Har nå nyligt prøvekjørt denne motorsykkelen hos Bikerstreet Stavanger. 
Den var så innmari god og lettkjørt at jeg har bestemt meg for at en slik skal jeg ha meg til neste sesong. 2015 modellen er mye finere og bedre enn 2014. Har enkel lykt fremme og drar mye bedre på 1 og andre 2 gear

BMW F800R

Den har kun 90hk men personligt så holder det for meg. Den sykkelen jeg hadde (nettopp solgt) hadde 135hk.

Lånte denne sykkelen i 2 timer og storkoste meg hele tiden og her der noen fordele ulemper slik jeg oppfatte sykkelen.

Fordeler:
Sittestillingen
Lettkjørt
Drar godt på lavt turtall så veldig fin og god å kjøre ut av kryss, inn i rundkjøring etc

Ulemper:
Sitter åpent så man merker vinden men er ikke noe problem under 100km/timen. Det passer fint for min del.
For dei som ønsker  rask sykkel så blir den for liten.

Til hverdagslig bruk så vil jeg tro at man neppe finner noe bedre sykkel å bruke. Har også prøvekjørt Yamaha M-09 som jeg også likte godt men syntes at BMW hadde mer comfort.

(Innlegget ble redigert 04.07.15 04:18)

TheFamous25
06.09.15 16:18

Har nå kjøpt denne sykkelen :-)

Glede meg ekstra mye til å komme hjem ifra sjøen denne gangen ja. Det er heilt sikkert

TheFamous25
22.10.15 16:48

Denne sykkelen kan eg anbefale på det sterkeste. Den er heilt sinnsyk lettkjørte og morsom å kjøre. Man føler nesten at man kjører en stor moped og ikke noe mer enn det. 

TheFamous25
29.03.16 00:22

Nå har eg tatt den frem igjen og storkoste meg på årets første tur

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg