Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Piaggio zip startproblem.

NYTT TEMA
Vabis
VabisInnlegg: 1
02.04.17 23:22

Hei, jeg har en piaggio zip 50cc 2t 05'. Den har alltid startet på elstart eller ca 5 kick hvis den har stått i over et døgn. I går så skulle jeg starte den etter at den hadde stått ute i regn i 6 timer. Den startet med en gang og gikk i et minutt ca før jeg måtte slå den av pga telefonen ringte. Ca 1 minutt senere skulle jeg starte den igjen men hadde ikke sjans. Prøvde både elstart og kick, mange ganger. Dagen etter prøvde jeg på nytt men fortsatt ikke sjans. Prøvde både med og uten gass. Jeg har sjekket at det er gnist i pluggen, har tørket den fordi den var våt. Har brukt startgass. Har prøvd kondensfjerner i bensinen, men ingenting hjelper. Har sikkert prøvd å kicke den i gang 1000 ganger, og har fått start 2 ganger men den har gitt seg etter 1 sekund eller 2. Nå er jeg tom for ideer og trenger hjelp ;-) takk på forhånd.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg