HollabalooInnlegg: 8411
Hvor jævla dumme enkelte ur-primater er. Andre som har sett videoen med disse psykisk utviklingshemmede motorsykkel-apene? Hvorfor må de drive og gasse seg med penisforlengerne sine i tett trafikk midt på dagen?
Slik motorsykkel lek hører hjemme på lukket bane! Det finnes INGEN unnskyldninger!
Hysnes
DrSkalpell R.I.P
pelsenInnlegg: 21
For folk som ikke kan kjøre sykkel ser dette sikkert veldig farlig ut.
Jeg kan ikke se at dette er noe lek med døden slik som VG-overskriften sier. De som kan kjøre sykkel på bakhjulet slik som på videoen har full kontroll.
Tipper at en fersking på soft-chopper har mindre kontroll på kjøringa enn denne gjengen.
Det er likevel dumt å gjøre slike stunt på veien, og slett ingen god reklame for motorsyklister.
tormodiInnlegg: 1421
Så akkurat det videoklippet på vg og må bare si meg helt enig med deg. Dette er idioti.
Før eller senere havner de i fronten på en bil (eller fletta rundt en lyktestolpe). På ei bane/flystripe eller i det minste en øde og forlatt landevei, ok , men definitivt ikke på E6.
tormodiInnlegg: 1421
pelsen skrev:
Jeg kan ikke se at dette er noe lek med døden slik som VG-overskriften sier. De som kan kjøre sykkel på bakhjulet slik som på videoen har full kontroll."
Ikke enig.
Jeg har sett endel bakhjulskjøring) og disse gutta hadde ikke full kontroll. Vinglete og dessuten uforsvarlig nær enkelte av bilene. Dessuten hadde det vært nok at en av bilførerene ikke var oppmerksom nok til å legge seg ut til siden.
XXXXInnlegg: 2516
Jeg så maks to klipp jeg vil karakterisere som virkelig farlige, og jeg tror de som kjører sykkel selv ser hvilke. Å kjøre på bakhjulet er langtfra så vanskelig og skummelt som det ser ut...
"XXXX skrev:
Jeg så maks to klipp jeg vil karakterisere som virkelig farlige, og jeg tror de som kjører sykkel selv ser hvilke. Å kjøre på bakhjulet er langtfra så vanskelig og skummelt som det ser ut..."
- Bare to klipp skriver du? Jammen da er det jo greit....... :(
Forsvarer du virkelig det disse primal-apene gjør? Jeg skulle gjerne sett slike kunster på en innelukket bane og syntes det var morsomt, men når det skjer på trafikkert vei da ser jeg ikke det morsomme i det. Mulig de rent teknisk sett er flinke til det de gjør, men de har ingen mulighet til å forutsi hvordan andre bilister vil reagere når disse idiotene plutselig oppretter anarki-stemninger på en ellers forutsigbare veistrekninger.
Hysnes
DrSkalpell R.I.P
XXXXInnlegg: 2516
Legg merke til at jeg skrev "virkelig farlige". Det betyr ikke at jeg mener alt det andre er trygt. Men å hause opp en slik sak over noe alle vet skjer, som om det skulle ha vært noe helt nytt og grensesprengende blir latterlig. Savner litt innsikt fra reporteren her...
"XXXX skrev:
Men å hause opp en slik sak over noe alle vet skjer, som om det skulle ha vært noe helt nytt og grensesprengende blir latterlig."
- Der er jeg enig. Å hause opp slike ting i media fører ikke noe godt med seg. Slike ting bør politiet ta seg av i det stille.
Hysnes
DrSkalpell R.I.P