Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Onecoin, den neste store kryptovalutaen

NYTT TEMA
petterG
petterGInnlegg: 9361
18.02.16 15:30

Et kjapt google-søk med "what is onecoin" genererer et urovekkende høyt antall treff der ordet "scam" er involvert. Say no more...

Bjorklund1
Bjorklund1Innlegg: 24
18.02.16 15:58

Utvilsomt. Det samme sto det da Bitcoin kom. Og Pay Pal osv. 

Og folk må få bestemme selv hva de tror på og ikke, men lovnadene holder mål så langt hvertfall. Siden mynten ikke er på børs enda er det vanskelig å finne troverdig info, spesielt på bitcoin-relaterte sider, men xcoinx.com viser att den allerede er den nest mest verdifulle kryptovalutaen. 

Det finnes bare rundt 250.000 folk i verden som eier Bitcoin, mens Onecoin har nesten 1.400.000 betalende medlemmer, og det øker med tusener hver dag. Ca halvparten av medlemmene er fra Kina, og sist jeg sjekka bare rundt 5000 i Norge. 

Bare vent, dette kommer. Kontanter skal ut.

Speciale
SpecialeInnlegg: 5105
18.02.16 17:07
Bjorklund1: Dette kan bli noe STORT.

Ja, det sier de fleste når det neste pyramidekonseptet kommer. For 15 år siden, så var jeg en ledende MLM'er i Norge, og får fremdeles forespørsler om å bli med i ledelsen på nye konsepter, enda jeg konsekvent har takket nei siden WWA ble historie.  

Konsepter uten reelle produkter hvor penger er eneste drivkraft, fenger særs kort, og nettverksstrukturen blir dårlig med mange inaktive ledd.  

Så går man inn på nettsiden, og der er det ingen firmainformasjon i det hele tatt. Her ringer hele dagsproduksjonen av bjeller i hodet mitt. Videre så googler man det, og finner artikler av seriøse aviser i både inn og utland, hvor de har gått det litt nærmere i sømmene. Og til slutt ser man at i Sverige så er de anmeldt av Lotteriinspektionen mistenkt for brudd på lotteriloven, mens i Norge skal Lotteri- og stiftelsestilsynet se nærmere på dette.  

Alt er ensbetydende, LIGG UNNA!! 

Bjorklund1
18.02.16 17:20

Jeg tviler ikke på att du har kunnskaper om dette, og det finnes garantert sikrere investeringer. Men folk har jo tjent penger som gress så langt, og det er da enda ingen bevis på att dette er Ponzi. Derimot er det jo masse bevis på att folk tjener penger. MEN selvfølgelig kan det også være en boble som sprekker. 

Jeg tror derimot att one kan konkurrere med Bitcoin på sikt.

Håper jeg har rett og du har feil. 

Jeg har alt satsa.

Maximus-Decimus
Maximus-DecimusInnlegg: 2370
19.02.16 02:10
Bjorklund1: Men nå har vi muligheten til å være med på det samme, med en annen mynt, som heter Onecoin. Er det noen som vet noe om den, og er det eventuelt noen som har lyst til å lære om den? Den har allerede steget i verdi fra 0,5 Euro til 5, 25 Euro siden den ble lansert for litt over ett år siden.

Hvordan vet du at de er verdsatt til 5.25 Euro, kan jeg som privat person kjøpe en uten å bli medlem? og hva kan jeg bruke denne Onecoinene til? 

One Coin er ikke unik det er mange slike MLM ponzi schemes der ute. Selvsagt kan du tjene bra på dette så lenge du kommer deg ut før det kollapser. Bare se på Bernie Madoff inntil hele bobla sprakk. 

Dette har like mye med Bitcoin å gjøre som det at jeg hjemme skulle printe ut "penger" og kalle det "sedler" for så å peke på Dollarens stigende verdi om dagen. 

Du kan jo prøve deg på S Coin som er samme ponzi strukturen kun styrt ut av Malta ikke Bulgaria og de virker som de er litt tidligere i oppstarts fasen så her kan du muligens komme deg ut tidlig i ponzien. 

(Innlegget ble redigert 19.02.16 02:11)

Wizzard
WizzardInnlegg: 19962
19.02.16 03:35

Tryggere å spille monopol mot venner med ekte penger enn å touche noe slikt som dette. 

Bjorklund1
19.02.16 09:44

Jeg forstår skepsisen til folk.

Men har dere ikke trua på kryptovaluta i det hele tatt eller hva mener dere? Det er jo klart det har kommet for å bli. Det er helt sikkert det, og en annen ting som er helt sikkert er att det blir ikke Bitcoin hvertfall. 

Jeg er ingen spåmann og heller ingen Onecoin-patriot, jeg er mer en som håper og tror, så derfor lanserer jeg en liste her senere idag med mine punkter for OG imot Onecoin , basert på dokumenterte fakta. 

For mye av det som påstås over her fins det gode svar på. 

Jompa
JompaInnlegg: 8563
19.02.16 11:42

Du er en som håper og tror, men er helt sikker på ting?

Speciale
SpecialeInnlegg: 5105
19.02.16 11:49
Bjorklund1: Jeg tviler ikke på att du har kunnskaper om dette, og det finnes garantert sikrere investeringer. Men folk har jo tjent penger som gress så langt, og det er da enda ingen bevis på att dette er Ponzi. Derimot er det jo masse bevis på att folk tjener penger. MEN selvfølgelig kan det også være en boble som sprekker.  Jeg tror derimot att one kan konkurrere med Bitcoin på sikt. Håper jeg har rett og du har feil.  Jeg har alt satsa.

Det er helt normalt at folk tjener penger som gress i starten av alle MLM-konsepter, pyramide eller ikke. For hvis det ikke er noen som gjør det, så er det vanskelig(les:umulig) å finne folk som er entusiastiske nok til å verve inn nye. Hovedårsaken til at folk tjener gress i OC er ikke produktet, men derimot kompensasjonsplanen. 

Og forøvrig, eneste stedet man finner noen informasjon om selve produktet er på xcoinx.com, en side som liksom skal være en side for cryptocurrency exchange, men den er eksakt lik(med unntak av kursene) som første gang den kom på nett. Det er umulig å trade, og "coming soon" lyser over den. Jeg er faktisk 100% sikker på at OneCoin eier xcoinx.com.

Og kanskje det som viser aller størst tegn på useriøsitet er når man ser på domenenavnet. Fra det ble kjøpt 23.09.14, så har de bestemt seg for å gjøre kjøpet årlig. Det vitner om null planer om langsiktighet. 

Og dette er vel heller ikke noe som gir tillit:
http://behindmlm.com/companies/ruja-ignatovas-onecoin-forbes-cover-a-paid-advertisement/
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-a-worthless-get-rich-quick-scheme/
http://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2016/02/Pyramidetullinger-lokkes-med-milliongevinster
http://cointelegraph.com/news/one-coin-much-scam-onecoin-exposed-as-global-mlm-ponzi-scheme

(Innlegget ble redigert 19.02.16 11:52)

Bjorklund1
19.02.16 18:26

Ja jeg er HELT sikker på att kryptovaluta er kommet for å bli, og håper og tror att Onecoin blir den neste store. Så jeg kan faktisk både være sikker, håpe og tro på en gang...

BornOnThe4thOfJuly
BornOnThe4thOfJulyInnlegg: 39804
19.02.16 20:38
Bjorklund1: Ja jeg er HELT sikker på att kryptovaluta er kommet for å bli, og håper og tror att Onecoin blir den neste store. Så jeg kan faktisk både være sikker, håpe og tro på en gang...

Jeg for min del kan være helt sikker på at ponzisvindler vil komme på løpende bånd også i årene framover.

Og så kan jeg håpe at litt færre går på dem.

Men jeg tror dessverre ikke det er tilfelle.

Ønsket om å tjene masse penger fort er veldig ødeleggende for rasjonell tankegang.

oddvar_kjempebra
oddvar_kjempebraInnlegg: 13711
19.02.16 20:48

Hvis du ikke skjønner forskjellen på onecoin og bitcoin så har du et problem. Et lite hint: du trenger ikke være medlem av bitcoin. bitcoin er en valuta, ikke et mlm-konsept. Og bitcoin er desentralisert, onecoin er sentralisert, dvs at det er noen få som har kontrollen.

Ikke dermed sagt at bitcoin vil lykkes, det gjenstår å se. Men onecoin vil helt sikkert ikke lykkes.

(Innlegget ble redigert 19.02.16 20:48)

Bjorklund1
19.02.16 21:07
oddvar_kjempebra: onecoin er sentralisert, dvs at det er noen få som har kontrollen.

Deg hører jeg ikke på. 

oddvar_kjempebra
oddvar_kjempebraInnlegg: 13711
19.02.16 21:40

Nei, lukk ørene du. Kunnskap er noe dritt.

Bjorklund1
19.02.16 22:03
oddvar_kjempebra: Nei, lukk ørene du. Kunnskap er noe dritt.
So as I understand, Onecoin is mainly centralised cryptocurrency? Centralised mining, centralised blockchain and centralised public exchange? Which components of the Onecoin system are decentralised?

OneCoin will have two phases in development. One is “centralized” while we mine. As we sell the mining rights we have to make sure that everyone who pays let us say 100 EUR also receives the same amount of coins as someone who pays 100 EUR too. So in the beginning we will mine for the network. Once we reach a good development and number of coins, we will open the exchange for other people. The end goal is to make the whole coin public so people can trade on all exchanges, but it has to be fair to the network. We are discussing now with some of the big names if they can audit the blockchain – so that the members and people outside have trust in it. (Ruja Ignatova)

Det er jo vanskelig å si, selv for en såpass opplyst person som deg selv, att dette bare er tull. Det blir jo bare meninger.

solimor
solimorInnlegg: 2769
19.02.16 23:01
Bjorklund1: Det er jo vanskelig å si, selv for en såpass opplyst person som deg selv, att dette bare er tull. Det blir jo bare meninger.

Det du sier selv er at det er pr dag dato fult kontrolert av noen få, og alt du har er et løfte om at det blir mer åpent om en tid.... Men samtid som andre viser deg er selskape kort tenkte og virker ikke som et selskap som har store planer å leve over lengre tid.

Helt klart kryptovaluta er fremtiden og det er vansklig å si pr nå vilken det blir men ingenting tydere på at ONEcoin blir det. Oppsette, kontrollen og varsellampen fra seriøse sider tilsiere alle at dette er et løsning for å gjøre noen rike på andre sin bekostning.

Er vel heller ingen her i tråden som diskutere med deg om kryptovaluta kommer men de fleste ser vel for mange varsellamper ved onecoin. Jeg en kunne sikker tjent penger på det vist en var tidlig nok inn = maks nr 100 i norge og er vilig til å lure venner/famlie inn i en pyramide for at du skal tjenne på det, og de tape!!!

BornOnThe4thOfJuly
20.02.16 08:50
Bjorklund1: So as I understand, Onecoin is mainly centralised cryptocurrency? Centralised mining, centralised blockchain and centralised public exchange? Which components of the Onecoin system are decentralised?
OneCoin will have two phases in development. One is “centralized” while we mine. As we sell the mining rights we have to make sure that everyone who pays let us say 100 EUR also receives the same amount of coins as someone who pays 100 EUR too. So in the beginning we will mine for the network. Once we reach a good development and number of coins, we will open the exchange for other people. The end goal is to make the whole coin public so people can trade on all exchanges, but it has to be fair to the network. We are discussing now with some of the big names if they can audit the blockchain – so that the members and people outside have trust in it. (Ruja Ignatova) Det er jo vanskelig å si, selv for en såpass opplyst person som deg selv, att dette bare er tull. Det blir jo bare meninger.

Selvsagt er det vanskelig å si at dette bare er tull. Akkurat som det er vanskelig å si at det ikke er tull.

Dette er påstander fra de som ønsker at du skal gi dem penger.

De påstår at strukturen deres er slik og slik og legger til noen mål for hvordan det skal bli i framtiden. Ingenting er dokumentert og målene er egentlig bare påstander fra de som ønsker pengene dine.

Dersom dette er nok for deg for å gi fra deg pengene dine så er jo dette ditt valg. Men det er altså ikke noe annet enn  påstander.

Å strø om seg med løfter om en grønn  framtid er et typisk trekk med ponzisvindler. Løfter som aldri blir oppfylt. De har faktisk vært så vage at de ikke en gang har nevnt noen dato for når de ulike løftene skal oppfylles.

Bjorklund1
20.02.16 09:48
BornOnThe4thOfJuly: Dette er påstander fra de som ønsker at du skal gi dem penger.

Ja men det er jo påstander fra Businesswoman of The Year i Bulgaria 2012 og 2014. Jeg syns hvertfall det er veldig rart om en såpass respektert person med store fremtidsutsikter ikke har brukt mye tid for å prøve å få til dette her ordentlig. 

Jeg veit ikke sikkert om dette blir en suksess, men jeg føler meg ganske sikker på att ho ikke bevisst driver med scam.

Men jeg husker også godt alle varsellampene som blinka, og hvordan seriøse aktører jamra og skreik når Bitcoin kom. 

solimor
20.02.16 10:48
Bjorklund1: Ja men det er jo påstander fra Businesswoman of The Year i Bulgaria 2012 og 2014.

Litt usikker på verdien av en slikt titel i bulgari har men det er uten tvil at hun kommer fra en pengesterk famlie.

De fleste andre i ledelse er også fra tidliger pyrmidespill, og revisor derres trakk seg i 2015 pga alle varselampen noen som sier sitt

Helt klart en dyktig businesswoman men hennes business er å lure andre for penger....

BornOnThe4thOfJuly
20.02.16 12:05
Bjorklund1: Ja men det er jo påstander fra Businesswoman of The Year i Bulgaria 2012 og 2014. Jeg syns hvertfall det er veldig rart om en såpass respektert person med store fremtidsutsikter ikke har brukt mye tid for å prøve å få til dette her ordentlig.  Jeg veit ikke sikkert om dette blir en suksess, men jeg føler meg ganske sikker på att ho ikke bevisst driver med scam. Men jeg husker også godt alle varsellampene som blinka, og hvordan seriøse aktører jamra og skreik når Bitcoin kom.

Hva vet du om denne tittelen? Hvem står bak og garanterer de med denne tittelen at vedkommende er ærlig? Her er det en som har fått ros fra både den ene og den andre som viste seg å være er svindler.

Ikke la deg blende av fine ærestitler. De sier ingenting om ærligheten til vedkommende.

For meg så tyder alt på at det er scam  hun driver med. Selv om hun har fine titler er faktumet at det kun er påstander om hvordan det er tenkt gjort i framtiden du i realiteten harv å holde deg til.

Hvem har frikjent Bitcoin? En valuta med så store svingninger er egentlig uegnet som valuta og ingen vet om hvorvidt ulike myndigheter kan gjøre tiltak som påvirker prisen der fra en dag til en annen.

Men det er dine penger som sikkert businesswoman 2012 og 2014 mer en gjerne vil ha fra deg. Tegnene for scam er overveldende bare i denne tråden og mye mer ligger ute på internett. Det som taler uimot scam er ting som kun er hentet fra påstander om gull og grønne skoger i framtiden fra de som vil ha pengene dine.

Er ønsket om å tjene mye penger veldig fort så stort at det totalt blokkerer for rasjonell tankegang. Har de som advarer deg noe suspekt motiv for å gjøre det? Har de som sier at dette er ok et suspekt motiv for å gjøre det?

Du kan alltids gå til avisene i etterkant å klage din nød.

Skvirre
SkvirreInnlegg: 2676
20.02.16 18:05
Bjorklund1: Ja men det er jo påstander fra Businesswoman of The Year i Bulgaria 2012 og 2014. Jeg syns hvertfall det er veldig rart om en såpass respektert person med store fremtidsutsikter ikke har brukt mye tid for å prøve å få til dette her ordentlig.

Dette er imponerende, helt til du sjekker opp hvem det er som faktisk har delt ut denne prisen. Så det er ikke noe nytt at titler og priser fremheves i øst og vest i slike konsepter.

Jeg skjønner at du er bondefanget og derfor blir stående på ditt standpunkt. Men for alle oss andre så er det viktig å ADVARE ANDRE MOT Å BLI SVINDLET før det er for sent.

Bjorklund1
21.02.16 09:15

Her er noen punkter for og imot att Onecoin kan bli en suksess, i mitt hode da:)

Imot:

1: Ett veldig vanlig scam-opplegg, spesielt med tanke på rekrutteringsbonus.

2: Tvilsomme personer har vært involvert. Nigel Allen, en notorisk bedrager ble spaket ut 24-02-15. Her er Onecoins uttalelse:

Dear Members,

Please be aware that due to breach of OneCoin business policy, Mr. Nigel Allan effective from 01 of January 2015 is no longer acting as a President of OneCoin.

With respect to the above, please be informed that , Mr Nigel Allan as of Tuesday 24 February 2015 is officially terminated from developing or promoting any network position with OneCoin.

Given the above we hereby kindly ask all members to be careful when conducting communication with Mr. Allan.

Truly yours
OneCoin – Legal and Compliance

Dear Members,

I would like to add some personal words to the announcement above.

Nigel has betrayed my trust, proven to be disloyal and living up to his online reputation. Therefore I have decided that he has to leave the company immediately and has no place in the OneCoin network.

After his track record I assume it will be very difficult for him to find a new project.

Yours truly,
Dr. Ruja

3:

solimor
21.02.16 09:29
Bjorklund1: 2: Tvilsomme personer har vært involvert. Nigel Allen, en notorisk bedrager ble spaket ut 24-02-15. Her er Onecoins uttalelse:

Og vi har enda persond som Sebastian Greenwood og John Ng som er med og begge har historie bak tvilsomselskaper og pyramdie spill

Helle Nigel ALlen sitavsjonen ser staged for å skape falsk tilit til folken

Du laget en liste emd mot men hvor er for listen din??

BornOnThe4thOfJuly
21.02.16 09:39
Bjorklund1: 2: Tvilsomme personer har vært involvert. Nigel Allen, en notorisk bedrager ble spaket ut 24-02-15. Her er Onecoins uttalelse: Dear Members, Please be aware that due to breach of OneCoin business policy, Mr. Nigel Allan effective from 01 of January 2015 is no longer acting as a President of OneCoin.

Vet du at han egentlig er sparket ut? Kilden du referer til ser ut til å være de samme som vil ha pengene dine?

Vet du om han i det hele tatt har vært med?

Får du vite noe som helst om selskapet indre liv fra andre enn de som vil ha pengene dine?

Uten åpne kilder om hva som foregår i selskapet så har du kun en kilde og den kilden ønsker pengene dine. Hvor mye kan du da stole på denne kilden?

Hva er det som gjør at disse er så fordømt troverdige og som gjør at du sluker alt de sier som fakta?

(Innlegget ble redigert 21.02.16 09:40)

Bjorklund1
21.02.16 10:03
solimor: Du laget en liste emd mot men hvor er for listen din??

Fy flate. Jeg sendte inn den første der for tidlig, og så skulle jeg inn å redigere den, men det gikk jo altfor lang tid, så den finn jeg jo ikke posta. Jeg får begynne på nytt:(

Bjorklund1
21.02.16 10:11
BornOnThe4thOfJuly: Uten åpne kilder om hva som foregår i selskapet så har du kun en kilde og den kilden ønsker pengene dine. Hvor mye kan du da stole på denne kilden?

Det er jeg jo iogforseg riktig. Men jeg mener jo bestemt att det er bra att vi hvertfall vet hvem som er involvert. I motsetning til konkurrerende Bitcoin, hvor ingen har peiling hvem som starta det, og personen selv er anonym. Det blir jo helt naturlig å sammenligne med Bitcoin, og ang åpenhet så vinner Onecoin den en lang gang.

Men selvfølgelig, jeg også skulle ønske mer info.

Bjorklund1
21.02.16 11:04

Her fortsetter liste.

IMOT:

3: Argumentene deres lenger opp her har jeg full respekt for, og mer kommer sikkert:)

FOR:

1: Min generelle oppfatning av att kryptovaluta kommer til å komme mer og mer. Store fordeler ved att kryptovaluta ikke er regulert av en sentralbank, kontrollert av en regjering, eller påvirkes av inflasjon. Kan brukes over hele verden, NÅR det godkjennes som betalingsmiddel mer utbredt enn nå.

2: Dr Ruja Ignatova. Enn så lenge er hun ikke en bedrager, og biografien er imponerende. (Denne er hentet frabehindmlm.com)

•Born in Sofia, Bulgaria

•Degree in Law (M.Jur) from the University of Oxford

•Masters Degree in Economics from the University of Konstanz

•Ph.D. in Law from the Universities of Oxford and Konstanz, Thesis on Corporate Litigation within the European Union

•Former Associate Partner with McKinsey & Company

•While at McKinsey & Company, projects in
-Corporate Banking
-Private Equity (KKR, TPG)
-Asset Management
-Risk Management
-Operating and Liquidity Risk

•Former CEO and CFO of one of the biggest Asset Management Funds in Bulgaria –CSIF with 250 Mio Euro assets under management
Several projects for Texas Pacific Group (TPG), one of the biggest Private Equity Funds in the world

•While at McKinsey worked for Sberbank, UniCredit, Allianz, Raffeisenand other financial institutions

•In 2012 awarded Business Woman of the Year in Bulgaria (Category International Business)

•Projects with Deutsche Bank Frankfurt, setting up Russian Investment Banking operations

•Structure and Set Up of a portfolio of 75 Mio Euro for Global Wealth Investment Funds (privately owned BVI company)

•Consulting work for several CryptoCurrency companies

•Published two books in German and Chinese on the cryptocurrency development

3: Onecoin bruker KYC (Know Your Costumer), for forøvrig granskes/godkjennes av amerikanske mundigheter feb-16. Dette gjør att det blir vanskeligere å bruke mynten til kriminelle kjøp/salg, som har vært ett stort problem med Bitcoin. Blockchain som registrerer alle transaksjoner gjør også att stjålne mynter spores, i motsetning til Bitcoins, hvor 818,485.77 mynter har blitt stjålet/hacket. Linkhttp://www.businessinsider.com/how-many-bitcoins-have-been-stolen-2014-3?IR=T

4: Det finnes 21 millioner Bitcoins. Onecoin-algorytmen gir ca 2,1 mrd løsninger, det vil si att det vil bli gruvet 2,1 mrd. mynter, (pr. idag 548 mill. gruvet) som også skal deles i minicoins når verdien blir høy nok, og Onecoins aksepteres som betalingsmiddel. Det vil si att du kan kjøpe en pakke tyggis for f.eks. 20 minicoins. I motsetning til en Bitcoin som har en verdi på flere tusen kroner.

5: Verdien på kryptovaluta bestemmes selvfølgelig av tilbud og etterspørsel. Hvis folk kjøper mynten, stoler på mynten og bruker mynten vil verdien øke. Pr nå er det 1.384.000 betalende medlemmer, som viser att interessen er stor. Det er jo i bunn og grunn det det går på. Hvis folk mener den er verdt noe, så er den det. 

6: Nei hvem som helst kan ikke kjøpe en Onecoin. Du må være betalende medlem for å gruve mynt. Dette gjøres for å beholde verdien blant de betalende medlemmene, selvfølgelig for å lokke til seg medlemmer, og fordi myntene må gruves. Myntene kommer på det åpne marked når alle myntene er gruvet, evt før når Onecoin går på børs.

7: Kompensasjonsplanen er god butikk. Det høres ut som lureri, men det er det ikke hvis mynten blir en suksess, som den jo allerede er til en viss grad for medlemmene. 

8: Det påstås over att det kun er kompensasjonsplanen/vervebonus folk tjener penger på. Det er feil. Det trades hundretusenvis av mynter mellom medlemmer hver eneste dag, dette er enkelt å følge med på pga Blockchain.

9: Splittene (dobling av tokens som brukes til betaling og generering av mynter) gjøres for å øke verdien for de betalende medlemmene, så de har en fordel når myntene kommer på det åpne marked. Det skal være en fordel med å være medlem, i og med att produktet er delt inn i to faser: (1)Generering av mynter til medlemmer i ett sentralisert system. (2)Myntene kommer på det åpne marked.

10: Nå må jeg legge fliser mellom kjøkkenskapa.

Dette er mine personlige meninger, og jeg føler att mye av dette lover bra for fremtiden til One. Samtidig så er jeg jo skeptisk som person og ser også en del ting som dere påpeker. Men jeg tror på prosjektet fordi jeg vet att fremtiden vil bringe store endringer innen betaling og økonomi generelt.

Regner forøvrig med att det kommer kritikk av samtlige punkter, men det tar jeg på strak arm:)

BornOnThe4thOfJuly
21.02.16 11:17
Bjorklund1: Det er jeg jo iogforseg riktig. Men jeg mener jo bestemt att det er bra att vi hvertfall vet hvem som er involvert. I motsetning til konkurrerende Bitcoin, hvor ingen har peiling hvem som starta det, og personen selv er anonym. Det blir jo helt naturlig å sammenligne med Bitcoin, og ang åpenhet så vinner Onecoin den en lang gang. Men selvfølgelig, jeg også skulle ønske mer info.

Hvem har fortalt deg hvem som er med? De samme som vil ha pengene dine?

Du snakker som at Bitcoin er klarert? Når ble den det?

Er det absolutt ingen alarmklokker som ringer hos deg?

Bjorklund1
21.02.16 11:41
BornOnThe4thOfJuly: Du snakker som at Bitcoin er klarert? Når ble den det? Er det absolutt ingen alarmklokker som ringer hos deg?

Jeg sier bare att Bitcoin ble en suksess, det er det jo ingen tvil om. Men den er ikke solid nok til å få fotfeste.

Som jeg skriver på slutten av lista mi, så ser jeg absolutt risikoen ved dette også. Jeg skriver også tidligere att det finnes sikrere investeringer. Men det jeg mener er att om dette blir en suksess, som jeg tror, så er det en god investering. Så slutt å snakk om att jeg ikke hører alarmklokker, det er jo pga de att denne debatten eksisterer.

Bjorklund1
21.02.16 11:46
BornOnThe4thOfJuly: Hvem har fortalt deg hvem som er med? De samme som vil ha pengene dine?

Selvølgelig. På samme måte som att hjemmesida til arbeidsplassen min opplyser om hvem som er i styret.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg