Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NAZAR.NO

NYTT TEMA
nazar_3
nazar_3Innlegg: 2
22.07.08 13:23
NAZAR Reiser er helt ok helt til det skjer deg noe på reisen. Vi resite til Tyrkia, Alanya. Her er mailen vi har sendt til Nazar, hvor de nekter å hjelpe oss ifl. Erik hos Nazar (en spydig gutt):

På vår hjemreise 19.07.2008 fra Alanya, Hotel Pegasos Royal til Gøteborg, Arlanda, oppsto det dessverre litt problemer.
Vi skulle bli hentet på hotellet med buss kl. 12.30, sammen med mange andre. Vi meldte fra ca. 13.15 at det fortsatt ikke var kommet noen buss og ingen Nazar mennesker var og se noen sted. Hotel-personalet klarte heller ikke å spore noen av de opp.

Det ble satt opp to små busser istedet og vi reiste ca. 13.45 fra hotellet. Det var ikke plass til alle på bussen, så en familie hadde en sønn på fanget. Bagasjen ble lagt både under bussen og inne i bussen. En barnevogn oppe på all bagasjen inne. Noe som kunne vært meget farlig ved en bråstopp.

Vi ble fortalt der at siden vi hadde litt dårlig tid, at det skulle møte oss noen fra Nazar slik at innsjekking av bagasje osv. skulle gå litt lettere.

Sjåføren på bussen lasset av "all" bagasjen og dro av gårde. Da det viste seg at vi manglet en liten koffert, snudde vi oss fort rundt og begynte å få tak i folk som kunne hjelpe oss. Men når de Tyrkiske på flyplassen ikke en gang visste hvor hotellet vårt fant sted i landet og ingen representanter fra Nazar var å finne, var det ikke lett å få hjelp. Kan jo si at det hastet litt å få ringt rundt, når det gjaldt en koffert som ligger igjen på en buss. Vi antar at det er samme regler i Tyrkia som i Norge, at det er busssjåførens sitt ansvar at all bagasje er satt av bussen og at bussen er tom!

Vi fikk til slutt hjelp av en tyrkisk mann, til å finne en representant fra Nazar på et annet hotel, som forsøkte å få tak i de på vårt hotel, uten hell. Hun skulle fortsette å få tak i de på vårt hotel, og at vi hadde et vennepar som skulle reise dagen etter som kunne ta den med seg. Hun fikk vårt telefonnummer og skulle kontakte oss tilbake, noe hun ikke har gjort. Vi har ikke navnet hennes, men telefonnummeret var: 05336823549.

Siden vi reiste fra Gøteborg med to små barn overnattet vi der fra lørdag til søndag. Når vi idag mandag forsøker igjen å få hjelp fra Nazar pr. telefon, får vi beksjed om at vi må betale 200 kroner for at de i det hele tatt skal begynne å hjelpe oss!!! Noe vi synes er ganske lite serviceminded i første om gang. Særlig siden vi ikke har fått noe hjelp mens vi var i Tyrkia, noe vi så på som en selvfølge. Dette er også en sak som allerede er i gang fra vår og deres side. Og vi ser derfor det som en selvfølge at vi får hjelp omgående!

Det er en liten trillekoffert svart med brune lærkanter, med klær og ting til en liten gutt som savner den veldig. Håper derfor at den kan spores opp ved help av dere. Og for at dette kanskje skal vær mulig, forsøker vi å få hjelp så fort som mulig, da vi ser at dette kan bli vanskelig etter mange dager.

Håper noen kan ringe oss tilbake!

Nei det kunne de ikke nei. Du må betale 200,- som førts må være mottatt på deres konto før de idet hele tatt gidder å lese mailen eller løfte en finger.

NAZAR SUGER!!
eirunn
eirunnInnlegg: 149
28.07.08 19:06
Vi har tenkt å bestille en tur med Nazar til neste sommer, men nå fikk jeg litt kalde føtter. Er det noen som har noen positive opplevelser å komme med?
Link-86
Link-86Innlegg: 8258
28.07.08 19:59
Kontakt reisegarantifondet og spør med de og eventuelt forbrukerombudet. Lykke til. Knus slike drittfirmaer.
pingvin78
pingvin78Innlegg: 114
04.08.08 16:20
Hvis Nazar krever 200,- kun for å behandle klagen, så er det hårreisende. Det passer ikke inn i hverken norske eller svenske reisevilkår. Men det kan jo være dere har missforstått, og at de 200,- er for å få hjemsendt baggasjen. I såfall er dette rett og rimelig. En kunde er selv ansvarlig for å få med seg all baggasje ut fra bussen.
toonarmy
toonarmyInnlegg: 2254
18.08.08 20:05
Nettopp vært 2 uker med Nazar på Royal Wings ved Antalya. Ingen ting å si på selskapet, men vi hadde ingen problemer under ferien. De turene vi var på med Nazar gikk greit for seg, og ingen problemer. Så jeg kan anbefale dem! :)
Voyager96
Voyager96Innlegg: 2
19.08.08 09:42
Hei

Kjenner meg ikke igjen her.

Vi reiste til Pegasus Royal det året det ble bygget, fikk igjen 5000,- fordi vi manglet 1 stk tv og lås på toaleten.
Sendte bare 1 brev og det fixet seg på 2 uker.
Kom fra Pegasus World i fjor og fikk igjen 900,- fordi låsen på hotelrommet
ikke virket. ( vi måtte vente utenfor rommet i 1,5 time )

Har reist med dem 3 ganger og har alltid blitt hentet i riktig tid.

Så jeg kan anbefale Nazar.

PS Vi har bare reist fra Oslo

Voyager96
neitakk02
neitakk02Innlegg: 2
25.01.12 06:48

Vi reiste til Pegasos Resort i Incekum med Nazar i juli 2011. Vi hadde bestilt rom med havutsikt. Rommet vi fikk var med det som kanskje kan kalles begrenset havutsikt. Det gikk å se havet fra den ene enden (balkongen var ca. 2,5 m x 1 m) mellom søylene det var 20 cm avstand mellom.... Det var umennesklig å være der på kveldstid da det var fullt med mygg grunnet lite trekk på balkongen. Vaskedamen lot også balkongdøren stå åpen etter rengjøring slik at rommet ble fylt med mygg. Rommet vårt var i 5. etasje og heisen virket ikke. Det fantes heis i andre enden av bygget, men da ble det like langt å bare ta trappene.

Vi var flere ganger å så etter folk fra Nazar de klokkeslettene som stod i permen. Da vi omsider kunne finne de skulle de se hva som kunne gjøres.

Det gikk 2 dager før vi fikk nytt rom. Da uten havutsikt i det hele tatt. Men heldigvis i den enden heisen virket i.

Dagen før avreise gikk vi for å sjekke når bussen skulle komme for å ta oss til flyplassen. Da var det arket med oversikten tatt bort å hotellpersonalet snakket dårlig engelsk så der var det lite hjelp å få.

Vi klaget når vi kom hjem, men fikk da beskjed om at vi hadde kjøpt reisen til redusert pris (tilbud) så de kunne ikke gjøre noe med det............!

Nazar Nordic er IKKE å anbefale.

Maten var heller ikke noe å skryte av. Kaldt vann var forresten ikke å få tak i på hotellet.

LarsLie
LarsLieInnlegg: 6983
29.01.12 17:12
eirunn: Vi har tenkt å bestille en tur med Nazar til neste sommer, men nå fikk jeg litt kalde føtter. Er det noen som har noen positive opplevelser å komme med?

Kusadasi med nazar for 2 år siden. Knirkefritt

 

Muku
MukuInnlegg: 545
31.01.12 09:13

Alle kan oppleve dårlige erfaringer selv med de beste. Det vil alltid være tilfeller hvor alt går til helvete, hvor ingenting stemmer og kundeservicen er helt latterlig. Men samtidig vil det være mange flere som sier det stikk motsatt, hvor alt er helt perfekt og fungerer knirkefritt.

Jeg skal selv på ferie med en turoperatør til sommeren. Jeg har hørt skrekkhistorier om dem, men forrige gang jeg brukte dem var alt perfekt.

Et selskap uansett bransje vil alltid få noen klager, men hvor majoriten er fornøyde. Slik er det bare.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg