Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Reis til London, opplev en musikal!

NYTT TEMA
TheTrueOne
TheTrueOneInnlegg: 163
03.11.10 03:10

Jeg var nettopp i London! Fantastisk by, veldig stor så du bør ha mer enn en weekend som jeg hadde. Men jeg dro på Dirty dancing musikal, og det kan virkelig ikke mååååle seg med noe annet jeg har sett i hele mitt liv. Det var helt fantastisk. Opplev London og dens fasiliteter! 

Opelgubbe
OpelgubbeInnlegg: 163
03.11.10 14:49

er helt enig at det er en fantastisk by men klarte meg der i sommer "uten" en musikal ;-) men alle kan jo ikke like det samme.....

FoJG
FoJGInnlegg: 148
05.11.10 01:15

Jeg kan anbefale musikalen "Blood brothers" - jeg reklamerer for den til alle jeg kjenner, for det er virkelig noe av det største jeg har opplevd!! Jeg har sett den to ganger, og broren min så den også for noen uker siden, han sa det samme som meg! :)

Memelli
MemelliInnlegg: 3325
05.11.10 14:37

Har aldri vært noe glad i musicals, men så Billy Elliot i London i vinter og må si jeg ble begeistret. Utrolig dyktige folk.

rundtjorden-no
rundtjorden-noInnlegg: 97
07.11.10 23:12

Vi var i London for noen år siden og var på Grease og storkoste oss. Kjempebra show og synd at tiden gikk så alt for fort. Flott dansing, bra musikk og de hadde lagt inn en del humor så vi fikk oss en god latter også.

Neste gang vi skal til London så skal vi besøke en annen musical.

Mvh,
Kenneth & Tina
www.rundtjorden.no

chelsea8
chelsea8Innlegg: 22783
22.11.10 06:48

Alltid morsomt med musikaler når man er i London. Sist jeg var der besøkte jeg Piccadilly Theatre for å se Grease. Det var utrolig morsomt.

obergz
obergzInnlegg: 255
22.11.10 17:50

We Will Rock You-musikalen i Dominion Theatre er noe av det råeste jeg har opplevd

OleKjole
OleKjoleInnlegg: 7765
22.11.10 23:43
obergz: We Will Rock You-musikalen i Dominion Theatre er noe av det råeste jeg har opplevd

Henger meg på den. Eller, i alle fall musikalen. Hva det heter der husker jeg ikke, men ligger ved Leicester Square hvis jeg ikke husker helt feil.

Også sett Cats. Fine opplevelser, men er ikke det jeg spanderer på meg først når jeg er der borte.

StevenPatrick
StevenPatrickInnlegg: 22593
24.11.10 19:17
OleKjole: Henger meg på den. Eller, i alle fall musikalen. Hva det heter der husker jeg ikke, men ligger ved Leicester Square hvis jeg ikke husker helt feil.

We will rock you er faktisk den eneste musicalen jeg har giddet å se ferdig. Til gjengjeld kunne den godt vært lengre.
God musikk, og en herlig skrudd humor.

Ellers så ligger teateret rett overfor den eneste puben i Oxford Street, nemlig The Tottenham, og du kommer rett i foajeen omtrent om du går av tuben på Tottenham Court Road;-)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg