Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

fly/hotell =rabatt

NYTT TEMA
aegi2
aegi2Innlegg: 20931
05.07.12 00:58

expedia.no

prøver for 1 gang å sjekke fly/hotell samtidig ettersom jeg ser at da er det bedre pris.

Selv så skal jeg bare ha flybilleten til athen for jeg har privat husvære , men et vennepar av meg har lyst å bli med og skulle da sjekke opp for dem.

Men er dette juks ? Finner fly ( norwegian ) via expedia og hotel og da kommer flyprisen opp , men rabatt på hotellet kr 920.-

Men når jeg bare prøver å se pris KUN Hotel ja så kommer samme pris opp som står etter rabatten på kr 920 er trukket fra.

Dvs denne rabatten dem gir ved bestilling fly/hotell er dikta opp ?

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 2715
05.07.12 13:23
aegi2: Dvs denne rabatten dem gir ved bestilling fly/hotell er dikta opp ?

Godt spørsmål...

For ei tid tilbake sjekka eg diverse hoteller i London. Uansett kor eg sjekka og kor mykje eller lite rabattar som var inkludert, så blei prisen den same...

Poenget er vel at alle dei store formidlarane får same rabatten. Er det då ein rabatt... tja...

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 26954
05.07.12 19:08

Tja, rabbattene de opererer med hotellsidene er i de fleste tilfeller helt fiktiv. Det er nok mange som lar seg lure av store avslag på hotellsidene, men "førprisene" er stort sett bare tøv.

Det beste rådet er uansett å sjekke på flere sider samtdig, gjerne finn eller momondo.

For hotellbestilling bruker seg selv oftest Booking.com, HRS eller Venere.

VivaLV
VivaLVInnlegg: 17269
05.07.12 19:55

Det er ihvertfall gode rabatter hvis man bestiller fly+hotell til Las Vegas. Det har jeg sjekket flere ganger og også andre brukere som kjenner hotellprisene godt i Las Vegas som har påpekt det.

bbonga
bbongaInnlegg: 3907
06.07.12 00:39

Det er noen slike sider som har med 1 overnatting på hotell i prisen uansett. Det går ikke å velge bort. Vet ikke om det gjelder Expedia.

aegi2
aegi2Innlegg: 20931
20.07.12 23:20

en annen ting...

Når man bestiller fly/hotell hos f.eks expedia , er det overhodet ikke mulig å bestille på nettet en oppdelt reise ?

Oslo - Athen t/r

1.natt hotell athen

5 netter Egina

siste natt athen ?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg