Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Alene som jente i Las Vegas

NYTT TEMA
sunshine00
sunshine00Innlegg: 26
15.07.12 19:12

Jeg drar på ferie alene til USA om 2,5 uker.

Først til Las Vegas, deretter til LA. Planen var å møte en bekjent i Vegas. Men nå har planen hans endret seg og han kommer ikke. Derfor blir jeg der alene i 5 dager. Hva skal jeg finne på da?

Hvor går jeg for å lettest komme i kontakt med andre?

Yellowstone
YellowstoneInnlegg: 4
16.07.12 15:09

Hvor gammel er du, og hvor i Vegas skal du overnatte ? Det er jo greit å bo på et sted der du kan treffe folk på egen alder ved poolen eller i baren. 

(Innlegget ble redigert 16.07.12 15:13)

Avery
AveryInnlegg: 2467
16.07.12 15:46

Det er veldig enkelt å komme i kontakt med amerikanere, og jeg antar at det er enda lettere hvis du er jente. Bare å sett deg ned ved en bardisk så kommer du i prat med folk. Det samme gjelder spillebordene også (hvis du gambler). 

De fleste hotellene på The Strip har nattklubber hvor det sikkert også er greit å møte folk. 

Bare vær litt obs på at det er en del prostitusjon i Vegas hvor enslige kvinner oppsøker enslige menn ved bardiskene og inne på diskotek. Kommer du i prat med noen er det derfor greit å si at du er fra Norge og at du er der på ferie ganske tidlig så du ikke bruker allverdens tid på noen som vil kjøpe tjenester av deg...

Hva du skal bruke tida på i Vegas? Man behøver ikke være to for å oppleve de showene som mange av hotellene har. Det er mengder med stand up-klubber, dagene tilbringer de fleste ved bassengkanten eller på shopping. 

startelver
startelverInnlegg: 20612
17.07.12 20:36

Gjør som Elisabeth Hille så har du ingen fritidsproblemer.

Spill litt poker mens du er i Vegas ;)

riorio
riorioInnlegg: 927
01.08.12 00:08

Du reiser vel ca nå regner jeg med. Vil anbefale å dra på millers ale house på tirsdager. Da er det ladys night hvor alle kommer inn gratis men jentene drikker også gratis. Da vi var der møtte vi masse folk som jobbet på forskjellige hotellet. veldig åpne og hyggelige mennesker, litt i motsetning til de pengekåte man møter på nattklubber.

MEN det var vanskelig å få tak i taxi hjem etter stengetid. Så anbefaler å dra når amerikanerne drar.

riorio
riorioInnlegg: 927
01.08.12 00:08

stedet ligger forøvrig 3-4 min med taxi sørover fra mandalay bay

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg