Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sembo ferieselskap

NYTT TEMA
lgbekk
lgbekkInnlegg: 48
28.11.12 17:44

Noen som har erfaringer med Sembo ferieselskap, gode eller dårlige? Har selv kikket på sidene i forbindelse med Kroatia i 2013, og det så rimelig ut hvis man kombinerer med Ryanair. Men det finnes sikkert mange flere muligheter også.

JazKo
JazKoInnlegg: 5219
28.11.12 17:49

Jeg vet kun at de er svenske (hvis jeg ikke tar feil) og at de er meget seriøse. Kjenner et par som bestilte via dem og de er meget fornøyde. :) Tror ikke jeg hadde nølt med de.

lgbekk
lgbekkInnlegg: 48
28.11.12 20:46
JazKo: Jeg vet kun at de er svenske (hvis jeg ikke tar feil) og at de er meget seriøse. Kjenner et par som bestilte via dem og de er meget fornøyde. :) Tror ikke jeg hadde nølt med de.

Stemmer nok at de er svenske, men deler av hjemmesiden finnes i norsk versjon.

Jeg kjenner også til et par som har booket feriehotel via de 2-3 ganger og vært fornøyde. Har bare lyst til å høre flere sine meninger. Altså to positive så langt.

gammel_dame
gammel_dameInnlegg: 860
28.11.12 21:29

Bestilte ferieleilighet ved Gardasjøen med sembo.se i 2002. Godt fornøyd:-).

zokrag
zokragInnlegg: 1
06.01.14 23:17

bestillte med sembo i 2011, vi var svært nøgde med dei. mye billigere enn konkurentene og null problem. anbefalest

Leffa
LeffaInnlegg: 4809
07.01.14 09:54

Vi har Sembo som en av våre samarbeidspartnere her på jobben, og vi er veldig fornøyde. Har bare brukt de privat én gang med en hotellovernatting i Danmark, men det gikk smertefritt.

Ngy
NgyInnlegg: 1
05.08.17 23:38

Vi bestilte et rom for 2 voksne og et barn via sembo.no. Da vi innsjekket og resepsjonisten fortalte oss at vi booket et rom for 2 voksne og ingen barn. Vi måtte vise bekreftelsen til sembo som er bekreftet 2 voksne og et barn. Da det var dessverre ingen ledig rom for 3. Barnet sovnet sammen oss i 3 netter. Vi bestilte hotellen via sembo første gang og var ikke fornøyd.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg