Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Backpacking

NYTT TEMA
PigLotion
PigLotionInnlegg: 13
08.10.13 13:15

Hei! 
Jeg har et stort ønske om å reise rundt å oppleve steder, serverdigheter og møte andre kulturer. Og da tenkte jeg på Backpacking, er det noen her som har erfaring med dette? Og hvilke land jeg skal holde meg unna, hvor det er billigst å overnatte, ting man kan gjøre for å tjene seg opp lokal valuta osv.

Alle tips og råd taes i mot med stor glede.  

montyfus
montyfusInnlegg: 1950
08.10.13 16:35

Kina er bra der koster det fra 8 kr /natt

ArcticRose
ArcticRoseInnlegg: 161
08.10.13 16:40

Australia er eit greit plass for ein førtegangs reisene som vil tene litt penger. Veldig lett å reise der(nesten litt for lett), vennlige folk,ting er lagt opp for bakcpakcere. Du kan skaffe deg woking holiday visa, jobbe litt og reise litt. Australia er ikkje spesilet billig, men greit om du jobber

Asia er bra også å reise i for nokon uten så mykje erfaring fra før.  Mykje billige enn Autralia. Kjøp einveibilett til Bangkok og ha det som utgangspunkt, du treffer garantert andre reisende.

Ambefaler deg denne nett sida http://www.travbuddy.com/  Litt som facebook for folk som liker å reise. Du kan finne folk å reise med, informasjon, dikutere, lese blog+++. Det arangeres også treff rundt omkring der du kan treffe andre medlemer, genilat.

mf_6
mf_6Innlegg: 3591
11.10.13 21:11
ArcticRose: Kjøp einveibilett

Enkelte land krever gyldig utreisebillett for å få turistvisum og komme inn til landet. F.eks Fillippinene. Da er det bare å kalkulere en billigbillett inn i reisebudsjettet hvis du ikke har panlagt når du skal reise videre.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg