Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Romantisk opphold - hotell /Hytte /leil

NYTT TEMA
whateverr
whateverrInnlegg: 1
31.10.13 16:00

Hei!

Jeg planlegger å overraske kjæresten med et veldig romantisk opphold som skal hovedsaklig foregå innenfor hotellrommet;-) Har prøvd å søke på google og overalt men finner liksom ikke det jeg er på jakt etter. Mine ønsker er:

- peis til egen disposisjon (ikke nede i resepsjonen f.eks)

- jacuzzi eller boblebad på rommet/ til egen disposisjon

- smakfult innredet soverom,

- gjerne et spa hotell

- pris har ingen betydning

- lokasjon kan være innenfor norge, norden, europa

- trenger ikke være midt i byen, kan også være et stykke vekke fra alt og alle der man kan få lov være litt "alene"...

Setter stor pris på innspill :-)

(Innlegget ble redigert 31.10.13 16:00)

casadetucuman
casadetucumanInnlegg: 1323
01.11.13 13:20

http://www.glencoe-house.com/accommodation/suite-one/

Denne ser ut til å tilfredstille dine krav.

(Innlegget ble redigert 01.11.13 13:22)

casadetucuman
casadetucumanInnlegg: 1323
01.11.13 13:35
whateverr: Setter stor pris på innspill :-)

Viser til forrige innlegg. Stedet har 77 reviews på tripadvisor hvorav alle gir maks score... Eneste minus må vel være at det er litt utenom allfarvei, men hvis pris ikke betyr noe gjør vel en helikoptertur susen.

Ellers har de en del romantiske hotell i Marrakech som virkelig gjør innhugg i lommeboka. Stordalen giftet seg vel på La Mamounia og han bør vel ha litt peiling på hvilke hoteller som er romantiske. http://www.mamounia.com/en/intro.htm Flere av hotellene har peis i suiten. Eneste som ikke tilfredstiller dine krav er at stedet ligger i Afrika, men Norwegian flyr jo direkte dit på kortere tid en de flyr til Gran Canaria, så går kanskje likevel bra?

(Innlegget ble redigert 01.11.13 13:39)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg