Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Deler reiseminner, ønsker tips om nye reisemål

NYTT TEMA
frisonen
frisonenInnlegg: 3
17.02.15 12:36

www.frisonen.no er stedet hvor reiseminner deles og drømmereiser planlegges! Jeg deler erfaringer og opplevelser vi har fått ved å reise spesielt i Asia, men også i resten av verden. Jeg elsker å reise, fortelle om steder jeg har vært, men også planlegge kommende reiser. Ønsker derfor tips til hvor en MÅ reise og hva en bør se og oppleve ihvertfall en gang i livet! 

bobben
bobbenInnlegg: 5002
17.02.15 14:25

tibet vil jeg si.synd med alle kineserne der

frisonen
frisonenInnlegg: 3
17.02.15 15:00

Takk for tips! Skal sjekke ut. Du har tydeligvis dårlige erfaringer med kinesere... Anbefalinger om bosted/hotell, og hvem reiseselskap en bør bestille fra?

bobben
bobbenInnlegg: 5002
18.02.15 14:07
frisonen: Takk for tips! Skal sjekke ut. Du har tydeligvis dårlige erfaringer med kinesere... Anbefalinger om bosted/hotell, og hvem reiseselskap en bør bestille fra?

neida,er bare imot okkupasjonen av tibet.jeg dro fra katmandu i 2000,via selskap i katmandu.pakketur-5 dager med buss og jeep til lhasa,så fly tilbake til katmandu.dyrt selv da.idag kan en og ta toget beijing-lhasa.det går uansett over flere pass rundt 5000 meter,og høydesyke kan være problem.sikkert bedre å fly inn til lhasa først,det ligger på 3000 pluss noe.aklimatisere seg der.vil tro det er dyrt uansett reiserute.men jeep fra katmandu til lhasa er en av de særeste opplevelser jeg har hatt,landskapsmessig sett.

mongolia skal og være fint.

(Innlegget ble redigert 18.02.15 14:07)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg