Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

sunny beach i sommer? eller har du vært der før?

NYTT TEMA
ann94
ann94Innlegg: 1
27.02.15 13:26

Hei. Vi er to jenter som skal til sunny beach i sommer, vi skal være borte i 14 dager og reiser den 9. Juni. Lurer på om noen har noen opplevelser de gjerne vil dele med oss. Vi er der for å feste og sole oss, ikke for å oppleve kultur.
Noen som kan anbefale noen klubber og spisesteder for oss?
Er det noen som skal til Sunny beach i sommer og reiser ca på samme tid?

Leffa
LeffaInnlegg: 4823
28.02.15 09:00

Som familiefar på tur til Sunny Beach ett par ganger vet jeg ikke så mye om festing. Men det jeg vet er at det på andre siden av strandpromenaden for Hotel Grand Victoria var strandparty hver ettermiddag og til et stykke utover kvelden. Vi var så heldige å ha en flott utsiktsleilighet der i fjor, og vi fikk både sett og ikke minst hørt på den gode stemningen…;) Spesielt virket det som skumpartyene var veldig populære. Så det kan dere jo teste ut!:)

Ellers har vi likt oss godt i Bulgaria de to gangene vi har vært der. Spesielt er stranden på Sunny Beach flott, og det lave saltinnholdet i Svartehavet (det sies å være halvparten av Middelhavet), gjør badingen til en komfortabel opplevelse for alle. Og prisnivået er til å leve med for å si det litt forsiktig!:)

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 43334
28.02.15 18:43

Kom over denne bloggen fra noen fra Australia som har tilbrakt noen uker der - greie mattips:

http://travelwithbender.com/travel-blog/bulgaria/dont-eat-anywhere-in-sunny-beach-bulgaria-until-youve-read-this

Selv har jeg spist både dårlig og bra der. Salater og ferskt brød (om morgenen) er alltid bra. Ser dere restauranter som helgriller lam eller gris - gå dit og bestill dette :-)

Ellers må dere komme dere ut av Sunny Beach og i hvert fall besøke Burgas - får se hvordan Bulgaria er utenfor turistområdene. Det er billigere der inn i Sunny Beach og bra shopping.

AntNebula
AntNebulaInnlegg: 11343
03.03.15 21:04

Jeg har vært der, men for å være ærlig er det lite som skiller de typiske festestedene i syden (IMO). Det er nok av nattklubber og ville skandinavere der, som på de andre stedene, for å si det sånn. Dere trenger heller ikke å være bekymret for å gå glipp av "de heteste partyene"; svenskene står og gauler i gatene og deler ut flyers til arrangementene hver eneste dag.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg