Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Leiebil LAX

NYTT TEMA
didjoh92
didjoh92Innlegg: 2
11.11.16 09:51

Bare lurte på om noen har noen erfaringer med Alamo, Avis og Hertz fra LAX? Lest litt på nettet og Hertz/avis har 2-3 stjerner mens Alamo har 4+, er det noe vits å lese for mye inn i detta? Og noen som vet om Hertz lar deg velge bil fra klassen du bestilte, eller om du bare blir tildelt en? Alamo har sagt jeg får velge og har AVIS appen som også skal la meg velge.

Avery
AveryInnlegg: 2860
15.11.16 00:38

Det er vel ganske likt overalt i USA egentlig. Alamo lar deg alltid velge, mens hos Avis må man vel være Prefered-kunde? Da jeg leide bil på EWR gjennom Avis sist fikk jeg ikke velge, men så hadde jeg da også valgt den største jævelen av en bil i utgangspunktet. 

Anbefaler deg uansett å bli med i fordelsprogrammet til selskapet du velger. Øker sjansen for å få billig oppgradering drastisk + at man slipper mye kø. Brukte tre timer i kø hos Alamo i Miami...

jjessen
jjessenInnlegg: 165
29.12.16 10:39

Har bare brukt Alamo de gangene jeg har hatt leiebil på Los Angeles Airport og vært veldig fornøyd. Hos Alamo får du alltid velge bil og som du selv skriver så har de høyest rating på Google anmeldelser av alle leiebil firmaer på LAX.

Kan være noe køer ved uthenting på visse tider av døgnet, fikk et tips en gang om å leie via National. De eies av Alamo så det er samme biler og samme sted å hente ut men de har en egen skranke hvor køene ofte er litt kortere.

Oppgradering er jo litt tilfeldig ofte. Jeg fikk tilbud om gratis oppgradering fra minste kategori SUV til en Chevy Suburban ved min siste leie i Las Vegas hos Alamo. Men det var fordi jeg skulle levere i Palm Springs og de hadde en bil med California licence plates som de ville "flytte" dit.  

Macho-Morten
Macho-MortenInnlegg: 1655
05.01.17 21:30

Har bare brukt Alamo, og det én gang, men som flere har påpekt: Man fikk velge. Det gikk i tillegg raskt (vi hentet på SEA og leverte på LAX).

Bonus at da vi punkterte på 405 i LA, kunne vi bare trille inn på nærmeste kontor og bytte bil. No questions asked. Sikkert standard i bransjen, men deilig likevel, og også dette gikk raskt.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg