Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dreamliner til Florida

NYTT TEMA
elicar
elicarInnlegg: 112
03.01.17 22:02

Jeg har leid ferieleilighet i nov i Florida og var inne på Norwegians sider for å bestille flyreise dit. Imidlertid har de ikke lagt ut reiser etter okt. Har prøvd å kontakte dem for å høre om det vil bli annonsert senere eller ikke. Har fått med meg at de har hatt noen problemer med tillatelsen til i fly i USA. Det er helt umulig å få svar fra dem. Vet ikke om jeg bare må bestille tur dit med SAS eller om jeg skal ta sjansen på å vente. 

Noen der ute som vet noe om Norwegians videre planer/ tillatelser til å fly til feks Florida.

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 41090
03.01.17 23:45

Vinterprogrammet er vel ikke lagt ut ennå, rett og slett. Det kommer sånn litt etter hvert. Norwegian kommer nok heller til å bare fortsette å øke til USA. Tillatelse har de, men mer juridiske finurligheter på hva slags mannskap de kan ha og på hvilken registrering. Uansett liten vits i å bestille tur nesten et år fram i tid.

enigma99
enigma99Innlegg: 621
04.01.17 00:47

Det har da ingen hensikt å bestille en flyreise nesten et år i forveien. 

Mht tillatelsen du nevner så hadde dette ingenting å gjøre med avgangene fra Norge til USA. (og tillatelsen fikk de nylig) USA trafikken deres vil jo bare øke.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg