Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Folkehøgskole med reiseliv

NYTT TEMA
petter1
petter1Innlegg: 29
09.02.17 21:21

Hei, jeg lurer på om jeg skal gå på folkehøgskole et år. Er det noen her som har noen erfaringer fra noen folkehøgskoler? Jeg lurer også på hvordan reglene for alkohol er. Hvis noen har noen erfaringer med dette. Er det nulltoleranse for det på både kristne og frilynte folkehøgskoler?

Johnsli
JohnsliInnlegg: 13293
12.02.17 08:59

Kan ihvertfall anbefale folkehøgskole på det sterkeste.

Ang. alkohol vil jeg vel nesten tro at det er nulltoleranse på begge, men jeg har kun erfaring fra kristen skole. Står vel kanskje noe om det hos de skolene som er aktuelle.

fargerik
fargerikInnlegg: 44317
12.02.17 18:55
Johnsli: Ang. alkohol vil jeg vel nesten tro at det er nulltoleranse på begge, men jeg har kun erfaring fra kristen skole. Står vel kanskje noe om det hos de skolene som er aktuelle.

Lurer ikke elevene seg til å drikke i smug uansett, a?

Johnsli
JohnsliInnlegg: 13293
12.02.17 19:06

Joda, noen vil jo alltid gjøre det. Var nok ikke veldig utbredt der jeg gikk, men de ansatte vil jo aldri ha full kontroll på hva som skjer så lenge man holder det på et lavt nivå.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg