Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Guttetur til Kos 2017

NYTT TEMA
TommyBerg
TommyBergInnlegg: 3
15.05.17 18:27

I sommer så drar jeg og 4 andre gutter på 17 og 18 år på partytur til Kos. Har både hørt og sett mye bra om Kos når det kommer til festing. Så jeg lurer på om jeg kan få noen tips? Priser, utesteder osv

Tranquillo
TranquilloInnlegg: 2405
15.05.17 18:30

Det er kaos. Du må bare nyte det. Nå husker jeg ikke navnet på utestedene, men de er så si de samme sånn ca. Prisene er helt ok, men du må regne med å bruke litt når du skal kose deg.

Skal selv ditt og til Magaluf til sommer. 

TommyBerg
15.05.17 18:34

Gleder meg! Vet at folk som jobber der som regel ikke bryr seg om man er 17 år med tanke på å komme inn på utesteder i syden, stemmer dette på Kos også?

Tranquillo
TranquilloInnlegg: 2405
15.05.17 18:45
TommyBerg: Vet at folk som jobber der som regel ikke bryr seg om man er 17 år med tanke på å komme inn på utesteder i syden, stemmer dette på Kos også?

Ja, du kommer inn på flere utesteder, selv som 17-åring. Men på enkelte andre utesteder er det vakter utafor, og da kommer du ikke inn. Er litt forskjellig. Men du kommer nok inn.

TommyBerg
15.05.17 18:53

Takk for svar!

Olavhp97
Olavhp97Innlegg: 209
15.05.17 20:24
TommyBerg: Gleder meg! Vet at folk som jobber der som regel ikke bryr seg om man er 17 år med tanke på å komme inn på utesteder i syden, stemmer dette på Kos også?

Var der for et par år siden når jeg var like gammel som deg. Ingen bryr seg, du kommer inn overalt i barstreet og får kjøpt drikke hvor du vil.

fargerik
fargerikInnlegg: 42871
16.05.17 08:55
TommyBerg: I sommer så drar jeg og 4 andre gutter på 17 og 18 år på partytur til Kos. Har både hørt og sett mye bra om Kos når det kommer til festing. Så jeg lurer på om jeg kan få noen tips? Priser, utesteder osv

Var der for noen år siden, ikke på guttetur men med barna. Vi bodde på Ramira, som ligger et par stenkast fra galskapen i sentrum. For der er det stille om natten.

I byen er det festing hele døgnet.

Det var en klikk med norske gutter som bodde der, for å kunne slippe unna og få litt ro innimellom slagene. Ganske smart.

Kjekt også at de har "All Inclusive", slik at dere spiser og drikker gratis. Jeg forsto det slik at de sparte mye på gratis mat og alkohol. Bussen til byen stopper foran døra til hotellet.

De dro stadig med seg damer til hotellet, og hadde nachspiel i salongene i kjelleren med så mye de klarte å drikke gratis på nattan, og sparte mye penger. Det er også gratis drikke, øl, vin og sprit, på strandbaren.

Men det smarteste, var etter de de selv sa at de trengte å sove innimellom, og at det kan være vanskelig å få søvn på partyhotellene i sentrum.

Vær obs. på at det er et mygghøl. Iltre mygg i millionvis.

(Innlegget ble redigert 16.05.17 09:03)

beardman
beardmanInnlegg: 1449
21.05.17 08:23
TommyBerg: I sommer så drar jeg og 4 andre gutter på 17 og 18 år på partytur til Kos. Har både hørt og sett mye bra om Kos når det kommer til festing. Så jeg lurer på om jeg kan få noen tips? Priser, utesteder osv

Er egentlig bare å gå i bargata så ligger alle utestedene i samme gata. Man ender fort opp med å være innom flere av de i løpet av samme kvelden, så dere finner fort ut av hvor dere vil henge. Er MYE skandinaver der. Mener det var en eller to egne skandinaviske barer også. Kan ha hett noe sånn som "West" ellernoe, om jeg ikke husker feil. Og et annet het vel Upstairs ellernoe tror jeg.

Bargata på Kos er egentlig et jævlig harry sted, men er man drita så har man det gøy uansett.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg