Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Opplevelser med hotell Toboso Almunecar

NYTT TEMA
bulmerson
bulmersonInnlegg: 1797
13.09.17 17:14

(ex San Carlos)? Jeg hadde tenkt å foreta en kjapp tur til Rhodos, og hadde blinket ut en reise, men dessverre var reisen borte idag.

Derfor har jeg tatt en kjapp gjennomgang på restplass og et alternativ som dukket opp var det overnevnte hotellet. Jeg er dessverre nok den feige typen som vil høre med andres opplevelser først. For det er så jævla irriterende å komme til en plass så er hotellet ræva. Men når det er sagt, jeg har vært der hvor folk har skrytt stedet opp i skyene, men som har vært dårlig, og motsatt

fargerik
fargerikInnlegg: 46533
13.09.17 21:02
bulmerson: (ex San Carlos)? Jeg hadde tenkt å foreta en kjapp tur til Rhodos, og hadde blinket ut en reise, men dessverre var reisen borte idag. Derfor har jeg tatt en kjapp gjennomgang på restplass og et alternativ som dukket opp var det overnevnte hotellet. Jeg er dessverre nok den feige typen som vil høre med andres opplevelser først. For det er så jævla irriterende å komme til en plass så er hotellet ræva. Men når det er sagt, jeg har vært der hvor folk har skrytt stedet opp i skyene, men som har vært dårlig, og motsatt

Det er høysesong der nå, omtrent alt er fullbooket.

Du kan jo starte med å lete litt her, og så bare kjøpe flybillett når du har funnet et OK sted.

Kort frist kan være vanskelig, men kan du bestille litt i god tid er det alltids mulig å få en del for penga.

Men...igjen...hva er så viktig med å ha så jævla bra hotell???

Det er jo bare det stedet du sover. Uansett hvor i verden jeg drar, er hotellet det minst interessante. Reiser ikke bort for å være i et hotell annet enn for å sove og dusje.

Du kan jo sjekke med charterturpusherne også, de har ofte pakketurer med OK hotell og rimelig tur.

Det er vel de som har kapret alle hotellene ;-)

(Innlegget ble redigert 13.09.17 21:10)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg